hej alle sammen vågnede lige ved at der kom små pibe lyde fra en kurv og så måtte jeg jo lige hen og kigge og der havde vores wana mus fået en BAL og en OLH
og der kommer flere
hej alle sammen vågnede lige ved at der kom små pibe lyde fra en kurv og så måtte jeg jo lige hen og kigge og der havde vores wana mus fået en BAL og en OLH
og der kommer flere
wow tillykke
Ih hvor spændende :juhu:
Tillykke med de 2 første
fnis hun har ikke travlt… lige nu nyder hun moderkagerne… men jeg gætter på at hun får en del så jeg tror der bliver dømt barnepige til laura i morgen så hendes forældre kan sove…
umildbart er killingerne
en rød tabby olh dreng vægt 102 g
en balineser pige 95g
balinesernes farve kan kun tiden vise…
Det er simpelthen så spændende. Krydser alt hvad jeg kan for det går godt
Og balineseren er HELT sikkert tortie som sin mor
(Hvis hun ser godt ud kommer jeg IKKE ud til jer, før hun er solgt… tror jeg)
så kommer der en sort
Ih hvor spændende, stort tillykke med de første
Tænk sig så hurtigt man kan vågne op når der er en mis som får små
Det er da det bedste vækkeur
Stort tillyke med de 3 første:ballonbamse:
Han vejer 88g og bliver en kæle nus så du er velkommen til at købe ham
Tillykke med de små mislinger. Dygtig missemor
nu kom en olh sort tabby… mønster på de tabby er ikke tydelig endnu…
Stort tillykke med de små , glæder mig til billeder af dem når de er klar til at smile til verdene
Spændende… og et stort kuld endda
hun er stadig meget tyk og der er veer igen… hun kommer selv af et kuld på 7 (og jeg tror hun også kommer der op omkring) men jeg håber lidt på et farvelade kuld, så nu håber jeg på chokolade, blå, crem og lilla…
Min mand sidder ved hende nu og hun har veer igen så håber snart den nåste kommer
så kom endnu en melorm eller retter en ballineser… vi er alle ved at være trætte nu… vi er på 5 killinger
Neeeej hvor spændende, stort tillykke med de første 5
Tillykke med 5-lingerne indtil videre
Tillykke med de første 5
Så faldt Tawana i søvn. Hun virker stadig tyk men kræfterne slap op for i dag. Killingerne er blevet vasket meget grundigt bag ørene og er pænt blevet skubbet ind på hendes mave med en blid pote.
Det blev ved de 5 og selvom jeg synes jeg kan føle flere, har jeg (og dyrelæge) før taget fejl, så nu vil jeg se om hun om 3 timer stadig føles drægtig.
Jeg må dog tilstå at jeg ikke håber på flere