Så fødte Bella

Kæmpe tillykke med jeres første kuld.

Rart at høre det gik så godt [bigloony]

Stooort tillykke med de fine mislinger…håber alt godt fremover.
Mit yndlings-A-navn er Aviaya og det betyder lille kvinde på grønlandsk…det er mit bedste bud på et flot a-navn…velvidende det ikke er et landenavn
Min Aviaya bor i Frankrig -forelsket

Kæmpestort tillykke Lena :slight_smile: det var da bare den mest perfekte fødsel - 100% efter bogen og lidt til :slight_smile:

Anette jeg elsker din ide… … den hvide er en rigtig lille artic-troldemusen :slight_smile:

det var en meget meget dejlig aften med verdens fineste familieforøgelse :slight_smile:

Mange knusere og tak fordi jeg måtte være med
Regitze

PS: Poly … unggyld -ked… vi skal nok flyve inden om og lande i din baghave næste gang

Osse et STORT TIL LYKKE herfra . . . det er bare så dejligt at ha nogle gode støtter . . . . -thumbs

Vi vil altså se flere billeder. -foto -foto

Enig -thumbs

Stort tillykke med første kuld

Så er det bare at nyde dem for nu går tiden stærk, når først de er kommet til verden

-pote -pote -pote

Også stort tillykke herfra… -forelsket

Tusind tak! -forelsket

Mange tak! :smiley: Ej det var da også et sødt navn… :stuck_out_tongue: Er da også taget til overvejelse… :smiley:

Tusind tak søde… Det var smadder sødt af dig at ville hente Karen og komme herop… -forelsket

Mange tak! [bigloony] Jep det er nemlig smadder skønt at have nogle der støtter og hjælper en… -forelsket

hihi poly de skal nok komme… :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs[/quote]

TAK! :smiley:

Tak! Ja det gør vi os… -forelsket Man kan ligge længe bare og kigge på dem… -love

Mange tak! :smiley:

Århhh… ort tillykke med jeres første kuld… og sikke et kuld… De ser dejlige ud…

Selvfølgelig også endnu et stort tillykke herfra.
Hvor ser de dejlige ud.

Knus
:smiley:

Og stort tillykke til dig MORMOR -love -sorry

Stort Tillykke til missemor, Lena og ikke m indst Mormor :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Glæder mig til at se billeder af vidunderene -jegkrydser -jegkrydser

STORT tillykke med dit første kuld…
Jeg håber alt går efter bogen. -kat2

Tillykke søde!!
Glæder mig til at se dem og dig snart -forelsket
Og gerne fleeeere billeder! -love

Og stort tillykke til dig MORMOR -love -sorry[/quote:2k96azyk]

Først skal du Lena have er kæmpe stort tillykke med de 5 smukke killinger. Jeg er meget spændt på at følge dem herinde - nååå ja og se hvad deres navne bliver -engel -engel

Dernæst skal mormor jo også have et stort tillykke med (olde??) titlen [bigloony]

Navn…Amazing Grace…

Tusind tak… -forelsket

Tark søde… -forelsket

Mange tak… -forelsket

Tak… Det gør det heldigvis indtil videre… :stuck_out_tongue:

Tak søde… :stuck_out_tongue: De skal nok komme…

Og stort tillykke til dig MORMOR -love -sorry[/quote:xe46u0j9]

Først skal du Lena have er kæmpe stort tillykke med de 5 smukke killinger. Jeg er meget spændt på at følge dem herinde - nååå ja og se hvad deres navne bliver -engel -engel

Dernæst skal mormor jo også have et stort tillykke med (olde??) titlen [bigloony][/quote:xe46u0j9]

Mange tak søde! -forelsket

Tak… er stadig ikke helt sikker på deres navne… hihi

Nå der skal nok snart komme flere billeder, men vi skal lige have internet i vores nye hus… Den 14.aug har tdc lovet os… Så lover jeg der kommer billeder… :stuck_out_tongue:
Men kan da sige at de trives rigtig fint… De er nogle rigtig tyksakker… hihi og Bella er en fantastisk mor… -forelsket