Så fødte søster - med meget drama!

[SIZE=2]Ja endelig fødte min søster Stina på 23 en lille pige på 4 kg og 55 cm. Hun skulle have født d 16, men fødte i går. Så hun er gået lidt over tid. Så jeg har jo spændt gået og ventet. Men lille Fiona lod ikke bare ventepå sig. der skulle da drama med på vejen også. Og langsom tror jeg nu heller ikke hun bliver når hun bliver ældre :stuck_out_tongue:

For ikke at forvirre nogen så fortæller jeg lige hvem personerne er.
Stina- min storesøster
Mads- Faren til barnet og min søsters kæreste
Melina- min søsters ældste datter (3år)
Magnus- min søsters søn (15 mdr)
Pia- mads storesøster

Jamen det hele startede med veer kl 6 om morgenen ca. Så skulle Mads aflevere Melina og Magnus i børnehave og vuggestue, og så sagde stina hun ikke turde være alene i mens, selvom der ikke var sket det store endnu. Så Mads ringede efter Pia, som så kom hjem til stina og var. På den korte tid Mads var om at aflevere unger, fødte stina næsten helt.

[SIZE=2][COLOR=#ff00ff][SIZE=2][COLOR=#ff00ff]Hun stod i vindueskarmen med åben vindue og fik lidt luft i en ve, og så siger hun pludselig, SHIT! DER GIK VANDET! OG PIS DER KOMMER HOVEDET! Så Stina ned og ligge og Pia efter håndklæder, og ringe 112 hvor hun så havde alarmcentralen i røret indtil der kom amb. folk. Hende der damen i telefonen sagde stina ikke måtte presse. men hun kunne altså ikke holde igen til sidst. Og da Mads landede i indkørslen råbte Pia ud: NU FØDER HUN ALTSÅ! Og lidt efter kom ambulance folkene og derfra gik der 4 min så havde hun født.

Pia nåede og tage billeder og det så rimeligt vildt og kaotisk ud. Men Mads fik dog lov at klippe navlestrengen. HVor efter de pakkede Fiona ind hvorefter Stina og Fiona kom i ambulancen og afsted til sygehuset. Mads oog Pia blev hjemme og gjorde rent efter det store drama så stina ikke kom hjem til det.

Alle havde det fint, Stina havde kun nogle få skramme indvendigt som var så små at de ikke en gang bløder. Fiona er helt som hun skal være. Det eneste der er, er at de alle er lidt rystet og lettet over at Melina og Magnus nåede at blive afleveret i børnehave og vuggestue. Ellers havde de nok haft et lidt anstrengt forhold til deres nye søster og havde ment hun var skyld i at deres mor havde ondt. Plus det havde skabt ekstra meget kaos.

Folk rundt om huset var meget nervøse for om Stina var ok, da hun jo havde skreget meget, da det havde gjort rigtig ondt fordi Fiona røg ind igen med hovedet to gange, fordi presseveerne stoppede igen. Og oveni det fordi hun var super bange da der ikke var nogen der kunne fortælle hvad hun skulle gøre og ikke skulle gøre. Og hun var bange for at føde før amb folkene kom.

Jeg blev super nervøs på mine søsters vejne da min far ringede til mig på arbejdet og sagde at jeg var blevet moster, men at5 han ikke vidste det store endnu men var på vej til sygehuset for at møde Stina der da hun havde født hjemme i køkkenet. Og så smuttede han igen. Der gik jeg så i uvished om alle var ok. Lad mig sige det sådan at jeg havde meget svært ved at overskue børnene på arbejdet og svært ved at koncentrere mig og falde til ro et sted.

Nå ville bare lige dele det med jer. Var oppe og se Fiona i går og hun er så fin. og min søster tog hjem igen i går fra sygehuset. Så alt er godt!
[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE]

Wow … det er altså lidt sejt, at føde så hurtigt …
Gad vide om det er lige som at smutte mandler så :smiley:

Tillykke med niecen :slight_smile:

jeg tror det ikke :smiley:
ikke hvis du spørger min søster i hvert fald. Og tak for lykønskningen:)

Sikke en lyn fødsel. Og sikke en stor fin datter :slight_smile:

Og et super smukt navn :smiley: (min kat hedder også Fiona :))

:thumbup: :thumbup:

Sådan skal det bare gøres - eller næsten da :tihi:

Stort tillykke med niecen :wehuu: Der er bare ikke noget i verden, som når den beriges med endnu et vidunder…

Stort tillykke.
Sådan er det med barn nummer 3 - trediegangsfødende er ikke til at regne med, sagde akutlægen, da jeg havde født vores 3. ( og sidste ) i wc´et -høhø

Tillyke med den lille niece!
Fiona er et rigtigt dejligt navn :wehuu:

:wehu::wehu:

Stort tillykke med den lille DramaQueen.

Skønt navn, hun skal have.

:inlove:

Tillykke med din nye niece :wehu:

Rigtig stort tillykke. -wehu -wehu -wehu

stort tillykke søde :slight_smile:

sådan vil jeg også gerne føde - selv om jeg nu gerne vil væk fra stuegulvet først :slight_smile:

Tak allesammen.

Ja jeg er også vild med navnet og ikke mindst den lille pige! Hun er sååå fin. Jeg er stolt moster til 5 :slight_smile: