Så gik alarmen

En eller anden alarm gik for få minutter siden. Først troede jeg, at det var en lastbil ude på vejen, der bakkede, for den velkendte bip bip bip-lyd var der. Men nej, ingen biler på vejen!!

Røgalarmen?? Nej, den er trods alt lidt mere hysterisk.

Gasalarmen?? Den ved jeg ikke, hvordan lyder!! (Måske den skulle prøves ved lejlighed).

-kaisålæredet Kan du så komme væk fra det komfur!!! Marrow stod med fødderne på tasterne på de keramiske kogeplader, og når de er låst, så bipper de, når man trykker (ja nogen træder altså) på dem.

Så faren er ovre for denne gang! Men det kender I vel også?

Jep.

Og hvorfor er det, at det altid sker lige når man taler i telefon?

[quote=Charlotte Oeh.;63764]En eller anden alarm gik for få minutter siden. Først troede jeg, at det var en lastbil ude på vejen, der bakkede, for den velkendte bip bip bip-lyd var der. Men nej, ingen biler på vejen!!

Røgalarmen?? Nej, den er trods alt lidt mere hysterisk.

Gasalarmen?? Den ved jeg ikke, hvordan lyder!! (Måske den skulle prøves ved lejlighed).

-kaisålæredet Kan du så komme væk fra det komfur!!! Marrow stod med fødderne på tasterne på de keramiske kogeplader, og når de er låst, så bipper de, når man trykker (ja nogen træder altså) på dem.

Så faren er ovre for denne gang! Men det kender I vel også?[/quote]-LOL-LOL hvaf med og give misserne et orgel de kan spille på til jul

Ja, hvorfor i al verden er jeg ikke selv kommet på det :?

Tænker lige, om de (har fire styk) må komme og øve hos dig frem til jul??? Det er bare fordi, jeg synes s… ikke rigtig, det lød så godt, det Marrow præsterede på kogepladerne. -band

Hehe jo den bippen kender jeg godt, men ikke fordi misserne kommer der, men fordi jeg nogle gange selv kommer til at stille noget ovenpå når jeg pakker vare ud. Første gang fattede jeg bare ikke hvor det kom fra -tihi

Kan kompufet så tænde? Eller hvordan fungerer det? :?

Øj, må have været ret skræmmende. -uha

I princippet ja, hvis han står der længe nok. Man holder fingeren på den tegnede knap i 5 sekunder, tror jeg det er, for at låse kogepladerne op, og så kan de tænde.

Urghh -bleg

…brændt kat lugter ilde :eek:

Kan umuligt ikke være værre end brændt kattelort…
…Dont ask… -upssa

[quote=Celina;63957]Kan umuligt ikke være værre end brændt kattelort…
…Dont ask… -upssa[/quote]

Ok spørger ikke, men var det mon dig med ovnen :? :?

Shh. :stuck_out_tongue:

Hvaaaaad er jeg gået glip af? -tihi

[quote=Celina;63957]Kan umuligt ikke være værre end brændt kattelort…
…Dont ask… -upssa[/quote]

-rofl fortææææææl

Jeg sladrer ikke -sorry … så I må få Celina selv til at tale, hvis hun vil -høhø

ud med det C - vi har brug for opmuntring her op til udstillingen…

især mig med min tilskadekomne fod :slight_smile:

fortæl fortæl :slight_smile:

-kaisålæredet Celina, Celina…der er nogen, der gerne vil høre den historie med ovnen, der stod åben, du ved nok…-muhaha -muhaha

Ahhh…
Jamen…
Ihhh…
-høhø

Vi skulle en dag have tartelletter og vi varmede ovnen op som vi plejer.
Så synes jeg pludselig at der begyndte at lugte af kattebæ…
Jeg kiggede i bakken, ude i løbegården, under sofaen, på sofaen og alle vegne…
Så siger Peter pludselig til mig “Jeg tror jeg har fundet lorten…”
Så kiggede vi i ovnen så lå der en godt gennemstegt lort derinde -uha
Mums!

Eeeej -rofl Hvordan er den da kommet derind?? Havde de skidt derinde? -tihi