Så gik den første uge

Yrjlingerne er allerede 1 uge gamle [bigloony] … de vokser og udvikler sig som de skal og to af dem har allerede åbnet øjnene -øøøvvvs (i går) …

Ham her får jeg svært ved at gi’ fra mig -ked … han har simpelthen taget mig med storm, så dejlig er han -love … og den sorte plet ved næsen, er jeg allerede i gang med at prøve at kysse væk …

Tøsen er en skrigehals … godt det ikke er mig der skal have hende boende i fremtiden … -uh

‘‘Baby’’ var faktisk den første til at åbne øjnene og selvom han er noget mindre en de andre, så er det faktisk ham der er mest aktiv …

Han er altså knus-bedårende -forelsket

Den største er en stille og rolig gut, der er sjælden ballade med ham (ved godt at det nok kommer til at ændre sig de næste uger … -rulleøjne ) …

Lidt blandede bolcher …

Det har været svært at få lov til at tage billeder i dag, for Yrja kommer rendende og henter sine børn hjem ved mindste ‘‘piv’’ [bigloony]

De er godt nok nuttede.

Nej de er altså for dejlige. Jeg kan slet ikke stå for sådan nogle babyer. Kan godt forstå du er vild med Chaplin, det ligner et lille overskæg han har missen på det første billede. Jeg gætter på det er MCO eller NFO babyer??

Aåååååh - jeg er smeltet og det er ikke pga. det varme vejr -forelsket

De er blandningskatte … mormissen ‘‘fulgte med huset’’ da jeg flyttede ind et nyt sted i marts, hun er semilanghåret.
Du kan se og læse lidt om hende her: viewtopic.php?f=68&t=1892

Hvor er de bare nuttede alle sammen -forelsket

Hvor ER de fine og sikke en mælkebar de har…hendes ene babs ligefrem buuler ud…dejligt.
Yrla er en rigtig god mor…på alle måder…tillykke -thumbs

De er dejlige, men den der Tortietøz er bare for lækker -love -love -love

Ihh hvor er de skønne, det må være en dejlig oplevelse for dig at have de skønne små. -forelsket -forelsket -forelsket

Ja, så har jeg osse prøvet det [bigloony] … satser på at det er første og sidste gang at jeg har mormis med killinger …

Jeg har lige vejet de små og der er altså et par stykker af dem der er lidt småfede :stuck_out_tongue:

Nr. 1 vejede 100 g ved fødslen … nu 232 g.
Nr. 2 vejede 110 g ved fødslen … nu 203 g.
Nr. 3 vejede 100 g ved fødslen … nu 173 g.
Nr. 4 vejede 115 g ved fødslen … nu 261 g.

Enig -thumbs

Sikke skønne billeder… og der er da ren råhygge i mælkebaren -forelsket

Enig -thumbs -forelsket