Så godt er sammenføringen gået

Synes lige, at jeg ville vise jer alle hvor godt vores sammenføring herhjemme er gået :slight_smile:

Vi har nu haft Cleopatra i ca. en måned +/- :wink: Og det her skete den anden dag :smiley:

[video=facebook;10150337599986306]Facebook

Det skal lige siges, at min hankat endvidere er blevet MEGET beskyttende overfor hende - Vi er blandt andet lige kommet af med vores ilder, men Cleo nåede dog lige, at møde hende … Og en dag de løb rundt og legede, så lå han bare og fladede ud på gulvet… Da Ilderen så kommer til, at tage lidt for hårdt fat i Cleo så hun “skriger” så kommer han bare farerne! Synes det var så sødt… Så slikkede han lige et par gange, og lagde sig så tilbage…

Det har han gjort et par gange nu :wink: Han deler også gerne sin helt egen madskål med hende :smiley: Nurh

Ps. Vil lige tilføje - hvis der er nogen der lægger med til hans øje og siger, at jeg burde gøre noget ved det øjenbetændelse, så vil jeg lige på forhånd sige, at han har haft det hele hans liv… Han var til dyrlæge med det som killing, og det er simpelthen en defekt han har på det ene øje… Hans søskende havde det også… Det er noget i tårekanalen. Dyrlægen sagde, at man godt kunne forsøge, at operere det - men at sandsynligheden for, at det faktisk hjalp, var lille :slight_smile: Men han forsikrede, at han absolut ikke led…

Jeg kan ikke se din video. Det virker som regel bedst med Youtube, hvis du har mulighed for det.

Øv - jeg kan heller ikke se den. Men dejligt at høre, at sammenførslen er gået så godt. :smiley:

Jeg ser lige om jeg kan smide den på youtube :wink:

Okay, kan i se den nu ? Har lige gjort den “offentlig” :wink:

Synes lige, at jeg vil smide en mere video op, der netop er blevet optaget;)

Sosori er virkelig tolerant :wink:

[video]Facebook

Håber, at i kan se den :wink:

Nu kan jeg se dem begge to - tak. :slight_smile:

Sådan en god og omsorgsfuld “onkel” som Sosori er guld værd for en killing. Og han får jo også meget mere indhold i sin dag med Cleo at se til. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;700303]Nu kan jeg se dem begge to - tak. :slight_smile:

Sådan en god og omsorgsfuld “onkel” som Sosori er guld værd for en killing. Og han får jo også meget mere indhold i sin dag med Cleo at se til. :D[/QUOTE]

Helt sikkert ! Han er så god overfor hende ! Og de leger bare sååå godt sammen :wink:

Hihi, det er godt du lagde nr 2 videor ind også, for ud fra første video ville jeg spørge om du var sikker på Clepatra var i live:tihi:

Dejlige missere:inlove:

Ih hvor sødt :smiley:

Hvor er de søde!!! :hjertehop: Har lyst til at stikke min hånd ned til dem…:tihi: