Så gør Lua klar til at føde

Uha da, Lua går rastløs til og fra fødekassen, det lader til at være rimeligt tæt på, så mon jeg får meget søvn i nat ;o)
Kryds fingre for alt går vel, hun er dejligt stor og rund, og den sidste tid har jeg været sikker på det er et nyt fodbold hold hun har gent i sig, for sikke da en aktiviotet.
Det er altid skønt når 9 uger ventetid bliver forløst.

Krydser fingre for at alt gå som smurt :slight_smile: -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Hejsa Heidi…
Noget nyt på fronten…skal der gratuleres :slight_smile:
anna

Det lader til hun har glemt hvad det var hun skulle igang med, nu tager hun sig en lur, den tossede kat, bare saml kræfter til at holde mig vågen hele natten ha ha.
Den slags er jo sjovest når det foregår om natten ved i jo nok ;o)

Held og lykke Heidi -jegkrydser

Det er også for varmt til at sove,så du kan lige så godt nyde den kølige natteluft sammen med Lua :stuck_out_tongue:

Hejsa Heidi…
Ja de ved da godt hvordan de skal få vores opmærksomhed :slight_smile:
Held og lykke
anna

Gitte:
Når nu jeg for en gang skyld ikke skal på nattevagt, så ville jeg da sætte pris på at sove i den kølige natteluft G
Men det bliver vi vist to om at bestemme ;o)

-jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser håber at alt går godt.

Og glæder mig til at se billeder -foto -foto -foto

held og lykke med den forestående familieforøgelse :smiley:

håber alt går lige efter bogen -jegkrydser

Held og lykke med fødslen. -jegkrydser Håber der kommer nogle fine mislinger og det hele går fint
Brita -thumbs

Held og lykke.
Og hvor er vi heldige at vores misse mødre, gider have os med til fødsler :stuck_out_tongue:

Hun har stadig glemt hvad det var hun skulle, det kan være hun tager fusen på mig og holder den en dags tid endnu, det er jo set før den slags ha ha.
Men hun nyder meget at jeg er der til at hygge om hende, er vildt kontakt søgende og spinder og knurrer glad så snart jeg kikker på hende, triller om på ryggen og viser mavsen frem.
Måske man skulle få sig en lur nu hun gør det og lade op til natten. Den kan tids nok blive lang.
Skal nok holde jer opdateret når der sker noget

jeg krydser alt hvad jeg kan -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Ihhh er spændt på om der er nyt når jeg logger ind i morgen :slight_smile:

Held og lykke til Lua og til dig… håber du får sovet lidt nu hvor der er liiidt køligere udenfor.

Knus

Enig -thumbs

Langt om længe er Lua gået over i presse veer og første killing er nu på vej, så spændende det er.

wheee det hjalp at snakke med mig -what -what

du kan tanke overføre veer

Jep lav en ny trås om onlien fødsel så kan vi følge med -høhø -høhø

Det går jeg