Så grimt man kun kan holde af dem- vandretråd med dyr

Skal vi ikke lave en tråd med dyr vi synes er så grimme man synes de er nuttede/søde/facinerende osv.

starter med en Aye Aye også kaldet et fingerdyr. De er desværre udryddelses truet da der går en overtro om at dens lange finger er en lykke amulet :frowning:

Kan man andet end holde af det dyr…

Hvilke dyr har i det sådan med :slight_smile:

Forside 2021 - PandaClub hov den bliver brugt til sort magi osv som ulykkespreder så vidt jeg kan tolke her. Sært huskede det som lykke amulet. Kan seføli være begge dele. Men ligemeget hvad er det synd den ikke kan få lov at være i fred

Gud hvor er den speciel! …men helt enormt nuttet!.. årh… stakkels dyr at folk er efter den :frowning:
Jeg har desværre ikke selv nogen billeder at bidrage med.

Her i huset har vi nogle edderkopper med laaange ben og små kroppe. De sidder altid oppe under loftet, og jeg synes egentlig de er nogle hyggelige fætre. De hedder alle sammen Holger, og de er især glade for mit badeværelse. Så jeg går i bad med Holger hver dag, for jeg nænner ikke at fjerne ham :tihi:

:høhø::høhø::høhø:

Rigtig sjov idé - her er en rigtig grimmert - som smager fantastisk :

En havtaske

Jamen er det ikke en siam-killing? Eller en Peterbald?:stuck_out_tongue: :klapper: :cool:

Hov - det der er da en siamkilling… Eller en Peterbald… :stuck_out_tongue: :klapper:
Ih, hvorfor kan jeg ikke få billedet vist? :confused:

Denne her er heller ikke så køn, men vi har millioner af dem i sengen! Så nej, vi er aldrig alene:D

[ATTACH=CONFIG]40473[/ATTACH]

[QUOTE=tzari;601378]

starter med en Aye Aye også kaldet et fingerdyr. [/QUOTE]

Hold k…, hvor ER den sød!! Nååårh! :hjerte:
(Jaja Else, jeg kan godt se hvad du mener :wink: - selv om, siamkillinger er nu da hvide med blå øjne :regler:)

Hm… jeg må lige tænke over det, om jeg kender nogen der passer i den kategori…

[QUOTE=solveig;601510]Her i huset har vi nogle edderkopper med laaange ben og små kroppe. De sidder altid oppe under loftet, og jeg synes egentlig de er nogle hyggelige fætre. De hedder alle sammen Holger, og de er især glade for mit badeværelse. Så jeg går i bad med Holger hver dag, for jeg nænner ikke at fjerne ham :tihi:

[/QUOTE]

Ja, den er da bare grim! Jeg har også nogle stykker, både i kælderen og i mit klædeskab, og lige som dig, så nænner jeg ikke at fjerne dem… Meget underligt, for var det en hvilken som helst anden edderkop, så var den blevet smidt ud af vinduet, men ham her… :gruble::slight_smile:

:uha: :uha: :uha:

Her er en ægte grimrian - en lygtefisk

Jeg ved ikke om jeg kan holde af dem, meeen dem her falder nu ikke lige i min smag:

Normalt har jeg intet imod det hårløse og rynkede, men DEM der er bare lidt for mystiske - især med de der fortænder. :tihi:

[QUOTE=Maibrit;601609]Jeg ved ikke om jeg kan holde af dem, meeen dem her falder nu ikke lige i min smag:

Normalt har jeg intet imod det hårløse og rynkede, men DEM der er bare lidt for mystiske - især med de der fortænder. :tihi:[/QUOTE]

:rock::rock::rock:

Dem sad jeg lige og ledte efter, men kunne ikke komme på deres navn - hvad er det nu, dem hedder ?? :gruble:

Her kommer den skønneste SØPØLSE :hjerte: alene navnet, men den er nu så grim at jeg sagtens kunne have den boende :høhø:

Dem sad jeg lige og ledte efter, men kunne ikke komme på deres navn - hvad er det nu, dem hedder ?? :gruble:

Her kommer den skønneste SØPØLSE :hjerte: alene navnet, men den er nu så grim at jeg sagtens kunne have den boende :høhø:

[/QUOTE]- Jeg plejer at kalde dem for Rufus’er, da drengen i Disneys Kim Possible har sådan én fætter. På engelsk hedder de Naked Mole Rat. Her er et link til andre grimme og mystiske dyr.: http://webecoist.com/2010/06/29/ugly-by-nature-the-worlds-13-ugliest-animals/

:slight_smile:

Tak…

:bebe::bebe:

Lægger du ikke et par billeder ind i tråden - det er sjovt at se de mindre kønne… :cool2:

[QUOTE=Tante Tut;601624]:slight_smile:

Tak…

:bebe::bebe:

Lægger du ikke et par billeder ind i tråden - det er sjovt at se de mindre kønne… :cool2:[/QUOTE] - Det kan du tro.

Blobfish

Wolf Spider:

Af en edderkop at være, er den nu egentlig ret cute. Desuden er hunnen en rigtig god mor, der bærer alle sine børn.

Goblin Shark

Den type haj, vil jeg nødig møde. Hold da op for nogle bisser, den har. :besvimer:
Godt, at den er en dybthavs-haj, så sandsynligheden for et møde er heldigvis
ret minimalt.

[QUOTE=Tante Tut;601591]:uha: :uha: :uha:

Her er en ægte grimrian - en lygtefisk

[/QUOTE]

Jeg synes det ligner en sten på en græsplæne.:S
Men hvis du siger det er en fisk…så ok:tihi:

[QUOTE=Poly-Cats;601645]Jeg synes det ligner en sten på en græsplæne.:S
Men hvis du siger det er en fisk…så ok:tihi:[/QUOTE]

:høhø::høhø:

Det er skam en fisk…

Og her er en skøn kinesisk larve :savle:

Det er skam en fisk…

[/QUOTE]

Ej din fjumsede Tut :lol:
Du har fundet en side over sten, der ligner noget der får fantasien igang :lol::lol::lol::lol::lol:

Der ER en sten :ok:

Ih- din skønne skøre tøs :hjerte::wehuu:

Lygtefisk
:cool2: