Så har Emma fået en ny katteven

Eller ja… De er ikke helt venner endnu.
Emma synes han er en underlig lille en, og hun vil ikke have ham tæt på så hvæser hun.

Vores lille ny Pelle, spurter rundt for at gennemsøge hele huset. Han er super kælen, og spinder hver gang man kæler ham…

Vi havde intet valg - vi kom ud, så ham også var vi solgt… Så nu håber vi han kan vinde Emmas hjerte også!!

Han er lille… De ved ikke hvornår han er fra, men nok august/september… Han er neutraliseret, og han er bare super dejlig!!:wehuu::hjerte:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:Hold da op hvor ser han vildt dejlig ud :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: lige til at kysse-kramme… tillykke med ham - glæder mig til at se flere billeder af ham, også sammen med Emma :inlove::inlove:

Han er godt nok nuser :wehuu::wehuu::wehuu:

Bare rolig - det varer ikke længe, før Emma også synes det :thumbup:

Aiiii …Hvor er han sød, se en lille hvid spids han har på halen, hold op hvor er han dejlig :-).

Og nu har i tobenede en vigtig opgave …Nemlig at lade misserne selv finde ud af det - Forsæt med jeres daglige gøremål, ikke sæt dem tæt sammen før de selv er klar og gør det af egen fri vilje. Så skal du se, om et par dage så er de gode venner :slight_smile:

Tillykke med lille Pelle :slight_smile:

Ja, det er godt nok svært at lade dem være… Men nu må vi se… Vi fik at vide at det kunne være en god ide at holde dem i hvert sit rum i nat, men nu må vi se. Det virker ikke til nogen af dem sådan er aggresive overfor hinanden. Emma hvæser lidt, og Pelle ser lidt betuttet ud, fordi han synes Emma er lige til at lege med :stuck_out_tongue:

Hvis ikke der er mere aggression end det mellem dem, så lad dem endelig være i samme rum i nat. I bedste fald ligger de sammen, når I vågner :slight_smile:

Enig jeg har aldrig skilt en ny kat/killing fra de gamle om natten - Så skal man jo til at begynde forfra næste dag.

Lad dem være sammen, lad dem eventuel gå med jer ind og sove…Jeg er HELT sikker på, at der ikke sker noget - At Emma hvæser lidt, er helt normalt, det ville være mærkeligere hvis hun ikke gjorde. Hun fortæller da bare at det er hende der er dronningen, og det må han lære at acceptere.

Han er godt nok lækker :wehuu:
Tillykke med ham … Emma skal nok acceptere ham, de leger nok allerede i morgen :rock:

gud hvor er han skøn :slight_smile:

jeg er enig med de andre - lad dem endelig ikke skille ad i nat… så er de meget hurtigere gode venner :slight_smile:

stort tillykke !! :kram:

Ja, hun er nu også nysgerrig… Hun render efter ham…

Håber de kommer til at blive gode venner… Han er ihvertfald en sød lille en. Men de sagde på internatet at hvis ikke de kunne sammen kunne vi “bare” komme og bytte ham…

Han har været hjemme i et andet hjem i en lille uge, men kom tilbage fordi de fik allergi der(!!!). Så jeg ville godt nok synes det er syndt at sende sådan en dejlig lille missekat tilbage…

[quote=Abaddon;304308]Ja, hun er nu også nysgerrig… Hun render efter ham…

Håber de kommer til at blive gode venner… Han er ihvertfald en sød lille en. Men de sagde på internatet at hvis ikke de kunne sammen kunne vi “bare” komme og bytte ham…

Han har været hjemme i et andet hjem i en lille uge, men kom tilbage fordi de fik allergi der(!!!). Så jeg ville godt nok synes det er syndt at sende sådan en dejlig lille missekat tilbage…[/quote]

Åhhhh det er SÅ synd når sådan en lille pjevs bliver kastebold, jeg krydser fingre og tæer for at han nu omsider får et dejligt og blivende hjem hos jer.

Det er gode tegn, at Emma løber efter ham, hun viser jo at hun trods alt er interesseret - Snart fræser de efter hinanden …den ene forrest den ene vej, og den anden forrest på tilbage vejen …det ser SÅ sjov ud, og mine erfaringer er, at missevenskab altid starter på denne måde :slight_smile:

Hun så lidt betuttet ud, da Pelle besluttede at han var sulten og ligeglad med at Emma sad ved madskålen… Hehe… De er nu kære sammen… Og hvor ser Emma bare KÆMPE stor ud i forhold til ham - på trods af hun kun vejer 2,7kg!!

Tillykke, hvor ser han dejlig ud :wehuu:

Lææækker lille misling.Hvad vejer han. Jeg syntes ikke han ligner en killing fra September…nok nærmere begyndelsen/midten af august. Men sødde ER han :wehuu:

Vi har ikke vejet ham, men det gør vi i morgen… Han var en del mindre end dem han gik med fra juli…

Tillykke med Pelle :inlove:

Jeg er også helt sikker på, om én ugetids så er de to perlevenner :thumbup:

Han er da bare nuser :inlove: - held og lykke med ham og hav tålmodighed med sammenføringen :kryds: - de bliver helt sikkert aller-bedste-venner.

Et stort tillykke med jeres dejlige dreng. Hvor ser han kær ud :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er sikker på, at der ikke går mange dage førend Emma har indset, at han slet ikke er til at stå for :slight_smile:
Og så begynder alle bøllestregerne :muhaha:
:tihi:

Stort tillykke med ham, han er godt nok nuser :wehuu:

Sikke dog en smuk kat! Tillykke.-)