Så har Jazz været på spil igen, tortie tyde børn

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
Nye Engle Børn, nu er det vist tid til at vise mine Jazz Engle børn frem -engel -engel
Vi stater med denne lille løvinde.

En tiger Pige

All that Jazz

Jazz Time

Og så en dreng som rosinen i pølse enden.

Ihhh, det har været så dejligt at igen bruge Jazz i dette kuld efter han har holdt en pause.
Og igen se på super høj aktive killinger, og høre deres høje stemmer -engel -engel
Hilsen den stolte mad mor -engel -engel
Og ja det er ENGLE KIllinger, det er ENGLE killinger… GRIN -engel -engel -engel

Jamen de er simpelthen nogle deeejlige engle…

Men må indrømme at løvinden i den grad har hapset et bid af mit hjerte. Hun er simpelthen så yndig og din beskrivelse af hende, i telefonen forleden, er bare herlig.

Hende MÅ Nette bare have boende her… suuuuuk -lovelove -lovelove

Jeg opfordrer hermed til MEGET mere spam!!! GG

Kh Annette

-wow hvor er de bare skønne -forelsket

-savle -savle -savle -savle Du ringer bare når vi skal hente -forelsket -love -love -love -forelsket

Så kommer vi med det samme :smiley: :smiley:

-love hvor er de bare skønne… -love moms lige til ai møzze-kramme på…

Jazz time ummm hun er mere end skøn, der ligger en masse skønne og dejlige ord på mine læber… jeg kan slet ikke beskriver hende på andre måder lige nu, end århh mig ha, mig kysse på, mig kramme… århh

Hold op hvor er de små, men hende her…

Hold k* hun har et kært ansigt. -forelsket

Ham Jazz altså… -love

Nu er det så jeg mangler en smelte smiley…

MUMS de nogle lækre hårboller -forelsket

Nååårrhh, hvor ER det da nogle skønne pelsklumber -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

AI hvor er de fine…lige til at besvime over allesusammen.
HVIS du bliver trætte af deres skarnstreger så skal du vide jeg er SÅ overbærende…her må man ALT.
Brita -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket

De er bare for skønne… hver og én [oregonian_bear9.gif] -forelsket -forelsket -forelsket

Elsker Jazz … og afkom -forelsket

ihhh de er dejlige… mums… hihi -forelsket -forelsket Rigtig dejlige udtryk… -høhø -forelsket

Nårh altså, bliver helt blød i hjertet af disse smukke katte -forelsket Løvinden er bare en smuk løvinde!

PIA!!! - jeg har sagt det før …

jeg vil ikke se den slags !!

jeg kan nemlig ikke lide tortie… jeg KAN ikke lide tortie… jeg kan IKKE lide tortie…

gitze sidder nu og holder stædigt fast at hun ikke kan lide tortie…

gitze kigger en ekstra gang på alle tøserne for at være sikker på at hun ikke kan lide tortie…

gitze gentager sig selv for at holde fast i sin overbevisning om at hun ikke kan lide tortie…

gitze føler sig lidt fjollet…

gitze overgiver sig og forelsker sig hovedkuls… -forelsket… gitze kramme… kramme meget… gitze ha!!!

(Pia - de er skønne - helt igennem jazzbørn - for fanden da jeg er pjattet med dem)

Sikke et skønt farvelade kuld I har fået der Pia -love

jeg vil have… årh, de er altså bare lækre… -forelsket -love

Pia vi må på det kraftigste advare mod, at disse killinger er tilstede når vi kommer i næste uge :frowning:

Ingen ved sine fulde fem kan kalde Jazz børn for engle :frowning:

Er du sikker på da du var indlagt at lægerne fjernede det rigtige, jeg tor sørme de har fjernet din realitets sans :frowning:

Jeg må hellere for killingernes videre udvikling og realitets sans, tage dem med hjem og forklare dem at deres vinger er sorte :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Føj hvor er de bare super lækre -love -love -love -love -love

Hold k* hun har et kært ansigt. -forelsket

Ham Jazz altså… -love[/quote]

Enig -thumbs Hun kunne da godt være nede i min lomme -muhaha -love

hende her… -love har jeg svært ved at får blikket fra, for syv søren da, hun er jo bare dejlige… suk… hun må godt kradse i mit nye tæppe… -love så send du bare hende her hjem…