Så har jeg fået lavet hjemmeside

Jeg sagde det til ham… Men lige inden havde han sendt en rettet udgave - uden spejlingen :smiley: Han er tydeligvis enig med dig :tihi:

Rettet banner kommer om 2 sek.

[quote=Blabl;369363]Jeg sagde det til ham… Men lige inden havde han sendt en rettet udgave - uden spejlingen :smiley: Han er tydeligvis enig med dig :tihi:

Rettet banner kommer om 2 sek.[/quote]

Heheh okay :ok:

Der er én ting, jeg simpelthen er nødt til at spørge om:

Hvad er forskellen på canadiske sphynx og andre sphynx? Jeg har aldrig set nogen danske sphynx-opdrættere kalde deres race for andet end “Sphynx” :slight_smile:

Hedder det ikke Nam Namp i stedet for Namp Namp?

JO :klapper:

Han retter igen :stuck_out_tongue:

Jo, opdrættet hedder Nam Namp

Så skulle den være der… Håber jeg :ups:

Ej jeg har først set tråden nu :slight_smile:
hvor er den bare super flot mange mange tusind tak :slight_smile:
tror du at du kan lokke ham til at proppe Tui på?
Min nye avlspige :slight_smile: hun er også på hjemmesiden.
Og tak til alle jer andre der hjalp til med at stave :høhø:

er helt beæret over det :slight_smile: tusind tusind tak Simone og kæreste :tak:

[quote=Temple Bar;369374]Der er én ting, jeg simpelthen er nødt til at spørge om:

Hvad er forskellen på canadiske sphynx og andre sphynx? Jeg har aldrig set nogen danske sphynx-opdrættere kalde deres race for andet end “Sphynx” :)[/quote]

Det er fordi der er Canadisk sphynx og Don sphynx. :slight_smile: i daglige tale kalder jeg dem nu også bare Sphynx :slight_smile:

[quote=Mette Mejdahl;369316]Hejsa!

Tillykke med hjemmesiden!

Jég synes den er super flot - men nu kan jeg også godt lide PINK :wink:
Jeg har ingen problemer med at den er for skrigende for øjnene :slight_smile:

Jeg har ét host - den vises ikke korrekt i Firefox, alle Æ, Ø, Å vises som et ?-ikon. Det har noget at gøre med din encoding som du skal ha pillet ved :wink:

Og mislingerne - Kan du SÅ se og få solgt den sidste lille brogede misse-pige… jeg kan ikke klare at se hende :wink:

/Mette[/quote]

øhm Mette hvordan gør jeg det? Hvis du altså ved det ?

[quote=NamNamp;369463]Ej jeg har først set tråden nu :slight_smile:
hvor er den bare super flot mange mange tusind tak :slight_smile:
tror du at du kan lokke ham til at proppe Tui på?
Min nye avlspige :slight_smile: hun er også på hjemmesiden.
Og tak til alle jer andre der hjalp til med at stave :høhø:

er helt beæret over det :slight_smile: tusind tusind tak Simone og kæreste :tak:[/quote]

Det vil han gerne, men han spørger om du har et andet billede af hende? Et hvor hun sidder evt.

:):slight_smile:

Jeg må se om jeg kan finde ud af at dæmpe farven en smule :slight_smile:

& Annie tusind tak for de fine bannere du også har lavet :thumbup:

og til alle jer andre tak for kritikken vil bestemt tage den til
mig og forsøge At dæmpe farven en smule :tak:

[quote=Blabl;369471]Det vil han gerne, men han spørger om du har et andet billede af hende? Et hvor hun sidder evt.

:):)[/quote]

Åh det var straks værrer :høhø: hun er jo besteg svær at tage billeder af den lille dame :wink: kan hun ikke kravle oven på bogstaverne? :stuck_out_tongue:

jeg kan ikke lægge billeder ind nu for er på min iphone.
Men kan sende mail med 2 billeder? :slight_smile:

[quote=NamNamp;369476]Åh det var straks værrer :høhø: hun er jo besteg svær at tage billeder af den lille dame :wink: kan hun ikke kravle oven på bogstaverne? :stuck_out_tongue:

jeg kan ikke lægge billeder ind nu for er på min iphone.
Men kan sende mail med 2 billeder? :)[/quote]

Jeg har sendt dig en besked med min mail :slight_smile:

Kæresten sidder og er utålmodig: “Er de kommet nuuuu?” :tihi:

Så synes jeg faktisk, du også skal kalde dem det på din hjemmeside. Det er “Sphynx” og ikke “Canadisk Sphynx”, der er racenavnet i FIFé og det er det navn, andre kender racen under, så du risikerer kun, at folk tror, det er en helt tredje race, du opdrætter :slight_smile:

Tænker mere at når man så går ind på hjemmesiden så ved man ikke om det er Don Sphynx eller canadisk Sphynx?

Det kan du jo skrive der hvor der står Om racen.