Så har jeg købt en rigtig fin missepige

Ikke til migselv men til mine forældre på henholdsvis 80 og 84 år -forelsket

Mens min datter var hernede på ferie passede de hendes katte og min far som egentlig er ved at være lidt træt var livet gevaldig op…nu havde han pludselig noget at stå op til om morgenen…og nogen at nusse om.

Derfor besluttede min mor at så skulle han da have sin egen lille misser, en der ikke bare var til låns…skal lige sige at de altid har haft hund indtil for 1 1/2 år siden…

Jeg har lige ringet til dem og fortalt at deres mis ankommer lørdag eller søndag…og hvor blev de begge to glade…

Beskrivelsen af lille Connie er bare super…hun lyder til at være lige den kat som vil passe rigtig godt til dem, en der elsker at nusse, kan være en lille spilopmager engang imellem og så rigtig kærlig.

Hvor glæder jeg mig til at se hende i virkeligheden…

Dejligt at du fik hende Birthe. Hun er suer skøøøønn -forelsket -forelsket hende kan dine forældre kun komme til at elske -love

Tillykke til dine forældre og at det lykkedes dig at finde den helt rigtige misser til dem. Hun ser godt nok skøn ud. Der er masser af skøn pels at bore fingrene i. Håber hun falder godt til hos dine forældre.

Sikke da en smuk tanke… og for syv søren da en smuk missepige… sikke dejlige farver, hende kan de da kun komme til at elske

Jamen jeg er helt sikker på at de kommer til at elske hende…hun lyder jo til at være rigtig dejlig… -forelsket

Nuværende ejer var også ked af at de ikke kan beholde hende men deres anden misser på 11 år kan bare ikke lide hende…

Hvor er det sødt -love

Skøn missepige -love

Sikke da en gimpe :smiley: så var det da godt, at du lige stod i kulissen og kunne gi’ Connie et dejligt nyt varmt hjem -forelsket

Hvor er det godt at du kunne finde på dette, lige efter mit hjerte -forelsket -forelsket

Du er sgu en sød og betænksom pige,Birthe :smiley:

Hvor er hun bare dejlig,den smukke Connie -forelsket

Hvor ser hun altså bare dejlig ud Birthe. En rigtig sød tanke af dig [oregonian_bear9.gif] Kan dine forældre godt magte at passe pelsen på sådan en lækker sag?

May-Britt…når mine forældre har passet Victoria er hun blevet friseret hver dag…og min mor har klaret det til perfektion…jeg har ikke kunnet finde en knude på hende…

Jeg har talt længe med min mor om hun nu mente at hun kunne klare at gøre det hver dag…hele året rundt…og hendes svar var at hvis man tager ansvaret for en kat der skal friseres…ja så bliver hun friseret… :smiley:

Havde hun sagt nej var jeg gået efter en korthårs misser…

Som min mand siger…jeg er stædig…men han ved også hvor det kommer fra… :smiley:

May-Britt…når mine forældre har passet Victoria er hun blevet friseret hver dag…og min mor har klaret det til perfektion…jeg har ikke kunnet finde en knude på hende…

Jeg har talt længe med min mor om hun nu mente at hun kunne klare at gøre det hver dag…hele året rundt…og hendes svar var at hvis man tager ansvaret for en kat der skal friseres…ja så bliver hun friseret… :smiley:

Som min mand siger…jeg er stædig…men han ved også hvor det kommer fra… :D[/quote]

Når din mor har kunnet passe Victoria, så ved hun jo også hvordan sådan en størrelse skal passes. Jeg synes persere er skønne, men forestiller mig, at pelspleje mm. er af endnu større omfang end på vores Maine Cooner. Og den dag din mor evt. ikke kan magte det, så tror jeg helt sikkert at den smukke pige har et andet godt hjem, som vil passe og pleje hende, for du køber jo ikke en kat til din mor, som du ikke selv er vild med -forelsket

Som min mand siger…jeg er stædig…men han ved også hvor det kommer fra… :D[/quote]

Når din mor har kunnet passe Victoria, så ved hun jo også hvordan sådan en størrelse skal passes. Jeg synes persere er skønne, men forestiller mig, at pelspleje mm. er af endnu større omfang end på vores Maine Cooner. Og den dag din mor evt. ikke kan magte det, så tror jeg helt sikkert at den smukke pige har et andet godt hjem, som vil passe og pleje hende, for du køber jo ikke en kat til din mor, som du ikke selv er vild med -forelsket[/quote:2wmbnvkd]

May-Britt…du fangede hele pointen her…hvis hun nogensinde skal til et næste hjem er det her…men forhåbentlig først om laaaaaaaaag tid… -forelsket

Absolut skønt. Min gamle mor havde både hund og kat indtil sin død. Og det var gåturene med hunden, der fik hende ud hver dag. Det er rigtigt godt for ældre at have dyr at tage sig af. -thumbs
Hvorfor det også er SÅ trist, at man ikke på alle alderdomshjem har mulighed for at holde dyr, nå det er en anden snak.

Åhh hvor er du dog dejlig Birthe… du har vitterligt hjertet på rette sted, men det var jeg nu ikke i tvivl om… stort tillykke til dine forældre med den nye skønne tøs -forelsket

Så har jeg lige talt med min datter som har afhentet lille Connie…nu er hun i familiens hænder, på vej til sit nye hjem… -forelsket

Er sikker på at mine forældre går og venter…kigger ud af vinduet i tide og utide…hun kan bare ikke komme frem hurtig nok… :smiley:

Hvor er det bare godt. Kan godt forstå hvis de traver gulvet tyndt i spænding på at møde den smukke pige. :smiley:

Så har jeg lige talt med dem igen…hun er bare sååååååå sød…siger min mor… -forelsket

Og så havde min mor selvfølgelig bevæget sig op i Aldi og købt et kattearrangement her i formiddag… :smiley: men kunne jo ikke bære det hjem så hun måtte efterlade det i forretningen og så måtte min søster også indvolveres…hun blev nemlig sat til at hente det… :smiley:

Nåååååååååå det var godt. Så bliver misse pigen allerede godt forkælet :smiley:

Sine…der er ingen tvivl om at hun bliver forkælet hos mine forældre…hos dem må misserne alt -forelsket selv det vi ikke måtte som børn… :smiley: