Så har vi fået navne :o)

Sååå har jeg endelig fundet navne til mine små banditter - det har godt nok været svært denne gang, men det er jo også noget af det der gør det sjovt :wink:

Det ser nu sådan ud når man kigger ned i kravlegården og siger “Hej mislinger!” :wehuu:

Nå men til navnene :slight_smile:

I kuldet = Irish babys:

Siam drengen hedder; DK*Petheaven Irish Whiskey
Chokolade bicolor drengen hedder: DK*Petheaven Irish Bailey
Cinnamon Bicolor drengen hedder: DK*Petheaven Irish Coffee
Min lille pige hedder: DK*Petheaven Irish Ale
Og Trekkies “Ib” (cinnamon dreng) hedder: DK*Petheaven Irish Mountain Dew :slight_smile:

Og inden i nu tænker; Mountain Dew er da en Amerikansk sodavand, så nej - det er skam en Irsk hjemmebryg som der endda er skrevet sange om :stuck_out_tongue: Se/hør selv her: Good Ol' Mountain Dew - Johnny Cash & Bob Dylan - YouTube :ok:
Red; I er simpelthen bare også nødt til at få denne version med også :thumbup: : Willie Nelson - Mountain Dew from "The Willie Nelson Special" - YouTube

/Mette

Hold KEGLE hvor er de altså sødere og sødere for hver gang man ser dem :hjertehop: :smelter:

Og sikke nogle fine navne! God idé med det irske tema! MMmm en lille hjemmebryg G

De er simpelthen så vildt cute… HVIS nu jeg havde brug for en korthåret og HVIS nu jeg skulle bruge en dreng så havde jeg snasket en omgang Irish Coffee

VIDunderligt billede af mor (går jeg ud fra) og børn

Forresten tror jeg stadig på lillamasket til siamissen… Pyh det er lige sådan en min datter ønsker sig og mener vi skal ha’… Det er lige før jeg ønsker der dukker hvide pletter op på ham :lol:

:hjerte: Hvor er de kære! :slight_smile:

Haha :klapper: - jamen så må I jo bare ha 2 :p:høhø:

/Mette

Nåhr, de er da nuser :hjerte:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=Mette Mejdahl;652857]

Siam drengen hedder; DK*Petheaven Irish Whiskey
[/QUOTE]

SYS b 03? Du kommer simpelthen til at poste nogle flere billeder af det kræ, ellers er jeg jo nødt til at komme på pap-bedstemor-visit! :gruble:
KH
Susanne

Nøjjjjjj, hvor får jeg pludselig lyst til Bailey:savle:

Pragtfuldt billede af en overlækker familie :hjerte:

Genialt billed Mette…fine navne de har fået, de smukke babyer

[QUOTE=Susanne W;652896]SYS b 03? Du kommer simpelthen til at poste nogle flere billeder af det kræ, ellers er jeg jo nødt til at komme på pap-bedstemor-visit! :gruble:
KH
Susanne[/QUOTE]

Ja vil du ikke nok?!
Jeg kán ikke se det - og hvid i masken, hvor hulan ser du dét?
Her er et par billeder af ham:

/Mette

Jeg synes altså faktiks han har en hvid blis. Pyha… Det siger min pengepung tak for
:lol:

[QUOTE=anne p;652903]Nøjjjjjj, hvor får jeg pludselig lyst til Bailey:savle:
[/QUOTE]

Mmmmm yeps - det smager godt kan jeg meddele; Irish Bailey med is :slight_smile:
Godt man har ferie :wink:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;652942]Ja vil du ikke nok?!
Jeg kán ikke se det - og hvid i masken, hvor hulan ser du dét?
/Mette[/QUOTE]
Jamen jeg kan stadig ikke se en ski´:) Men med de mørke ørespider er vi for længst forbi lilla, han må være choko (i hvert fald på denne skærm!)
Nå, og det der fik mig til at studse er at på billedet foroven er hans farve på næseryggen en skygge, der ikke går så langt ud, som jeg synes den skal hvis han er masket. Når jeg ser de andre, kan jeg jo se at deres far synes de skal have en farveklat midt på muletøjet et sted. Men på det sidste 2 billeder synes jeg ikke skyggen er nær så markant! Må vist hellere komme på bedstemor-visit, måske på torsdag når vi er færdige med at flytte, at jeg lige kan kigge ind på vej hjem, det er vist ikke den store omvej…
KH
Susanne

Haha, jamen jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste der synes det er svært :wink:

Susanne, du er hermed budt på Cola, efter flytningen på torsdag :slight_smile:

  • det er jo næææsten ikke en omvej nej… og da slet ikke hvis vi skal med flyttelæsset til Herning :wink:

Knus!
/Mette

Burde han ikke ha’ mørkere snude hvis han er choko?

Altså jeg aner ikke et klap om korthårs katte…men de her killinger er da godt nok for lækre.

Jeg er især faldet for “den” som er nederst på billede, til højre for benet :slight_smile:

“den” er da bare for dejlig, kunne godt flytte til Albertslund.

[QUOTE=Mette Mejdahl;652979]Haha, jamen jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste der synes det er svært :wink:

Susanne, du er hermed budt på Cola, efter flytningen på torsdag :slight_smile:

  • det er jo næææsten ikke en omvej nej… og da slet ikke hvis vi skal med flyttelæsset til Herning :wink:

Knus!
/Mette[/QUOTE]
Det er en aftale så! Gemalen er alligevel ikke hjemme, når vi er færdige, så efter endt flyttemandsjob, så tager vi lige en gang killingenus og colanedsvælgning :slight_smile:
KH
Susanne

Mette, kan du ikke lige afslører hvad min nye ynglings korthårs killinger hedder ???