Så har vi set på dejlig missekat :o)

Så har vi været ude og møde den dejligst norske skovkat og mand hvor var han bare superskøn. Meget kælen og legesyg. Knap 1 år og godt temperament. Selv deres store hun gned han hoved med. :uha: Og ungerne kunne uden problemer ae ham, hvilket især vores datter benyttede sig af. :klapper: Tror hun var lige så solgt som mig. :fløjte: Og ikke mindst tror jeg, at han vil passe godt sammen med den første kat, som vi også er faldet pladask for. Og så kan jeg vist godt afsløre, at det er Sheer’s skønne Make :smiley:

Har allerede lovet, at ligge billeder ind af dem, når vi har dem begge to, så I skal nok få jeres lyst stillet til den store guldmedaljer med Nåååårhhhh-hvor-er-de-bare-skønne-og-nuttede-billeder :yatta:

Så nu skal der shoppes katteting, så vi er helt parate til at vores to sidste familiemedlemmer gør deres entre, hvor de vil blive rigtig godt og grundigt forkælede :wehuu::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Åååårh… Er det dig der har købt skønheden?! -love

Make har jeg også bare haft kig på længe :slight_smile:

Jep, det er os der er de heldige mennesker, der kan byde Make velkommen i vores lille hjem :wehuu: Og vi glæææææder os. :yatta: Så nu skal jeg lige finde ud af, hvordan man får et billede med ind i indlægget…:øhmm:

Altså du kan enten linke til dem (men det har jeg slet slet ikke forstand på)

Ellers er der inde i den avancerede besked-skriver en billed-uploader (neden under skriveboksen :))

Hæhæhæ, jeg kom først. :stuck_out_tongue:

Hun er altså skøn, Signe :slight_smile:

Tillykke med kattene :slight_smile:

Billeder får du ind ved at trykke på den lille på den lille papirklips over din beskedboks, når du skriver et indlæg. Så dukker der et vindue op, hvor du kan vedhæfte filer :slight_smile:

Tillykke med jeres dejlige nye katte - Make er jo ihvertfald supersmuk og det er jeg sikker på, at jeres anden kat også er.’

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=Zunar-J5;363063]Tillykke med kattene :slight_smile:

Billeder får du ind ved at trykke på den lille på den lille papirklips over din beskedboks, når du skriver et indlæg. Så dukker der et vindue op, hvor du kan vedhæfte filer :)[/quote]

kan man??? :uha:

Jamen man lærer jo noget nyt hver dag… :fløjte:

Hihihi…din gavtyv :stuck_out_tongue: Men er hun ikke bare overdejlig…og SÅ smuk og har den blødeste pels og og og …jeg kunne jo blive ved, men billeder fortæller vist alt :høhø:

[quote=Sheer;363061]
Hæhæhæ, jeg kom først. :p[/quote]

[quote=Bølle-missen;363068]kan man??? :uha:

Jamen man lærer jo noget nyt hver dag… :fløjte:[/quote]
Jep :smiley:

Jeg tror det bliver rigtig fint. -wehuu

Lad mig se om jeg kan finde ud af det inden de dejlige misser ankommer. Må jo hellere være i god træning, for jeg har lidt på fornemmelsen, at vi “kommer til” at tage en del billeder :uha:

For billeder kan jeg da finde ud af at tage…man er vel datter af en fotograf :tihi:

[quote=MissDiorNow;363077]Lad mig se om jeg kan finde ud af det inden de dejlige misser ankommer. Må jo hellere være i god træning, for jeg har lidt på fornemmelsen, at vi “kommer til” at tage en del billeder :uha:

For billeder kan jeg da finde ud af at tage…man er vel datter af en fotograf :tihi:

[/quote]
Det går rigtig godt - bliv endelig ved:thumbup:

[quote=MissDiorNow;363077]Lad mig se om jeg kan finde ud af det inden de dejlige misser ankommer. Må jo hellere være i god træning, for jeg har lidt på fornemmelsen, at vi “kommer til” at tage en del billeder :uha:

[/quote]

YES!!!..og så i første forsøg…hvor er jeg bare dygtig :klapper: Er hun ikke bare overskøn??? :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Sheer har flere billeder af hende inde på http://www.sheercoons.dk/Wulfitinerne_Sheercoons_Make_It_Easy.htm Gå I bare igang med at savle :yah:

[quote=MissDiorNow;363080]YES!!!..og så i første forsøg…hvor er jeg bare dygtig :klapper: Er hun ikke bare overskøn??? :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Sheer har flere billeder af hende inde på http://www.sheercoons.dk/Wulfitinerne_Sheercoons_Make_It_Easy.htm Gå I bare igang med at savle :yah:[/quote]Hun er superlækkker :wehuu:

Hvor skønt - håber I bliver glade for ham.

Og jeg, der troede Sheer havde maine coon :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;363082]Hvor skønt - håber I bliver glade for ham.

Og jeg, der troede Sheer havde maine coon :-)[/quote]

Er det da ikke det :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;363082]Hvor skønt - håber I bliver glade for ham.

Og jeg, der troede Sheer havde maine coon :-)[/quote]Det er kat nr 2 TS har kigget på, der er NFO :wink:

Nårh, tak … det havde jeg ikke lige fattet :tihi: