Så har vi set på dejlig missekat :o)

hihi…Ja, Make er skam en dejlig Maine Coon pige og King er en Norsk skovkat, som i øvrigt er døv, men det kan man godt nok ikke mærke på ham. :stuck_out_tongue: Så Make skal faktisk være “hørekat” for ham. Han er helt kridhvid. Så lige så snart jeg kan komme afsted med det skal jeg nok sørge for at tage billeder, så I også kan savle over ham. :wehuu:

Taaaak…og ja det er hun…suuuuuuk :wehuu: Tænk at hun snart skal kommandere rundt med os…:yah:

-kramer

Det bliver så godt.

Nøjh for en kyssemund! Sikken trutnæse -love

skalikkehavecoonskalikkehavecoonskalikkehavecoonskalikkehavecoonskalikkehavecoonskalsletikkehavecoon

Du eeeeeeelsker Maine Cooner, la’ nu vær’, MiSi -tihi

Anyways - jeg bliver altså bare lige nødt til at lægge det sidste billede ind, som forklarer hvorfor Make sidder og stirrer sådan-

:øhmm: Eller hmmm ja ‘forklarer’ var måske lidt for meget sagt… :øhmm::tihi::inlove:

Ihh tillykke med dem! :yatta:

Hvor bliver det skønt :wehuu:

:thumbup:Tillykke med dem . Stor knuser fra brormand Ozzy til Make :hjerte:

Næh dog. Så kommer vi jo snart i familie :høhø:

[quote=Sheer;363552]Du eeeeeeelsker Maine Cooner, la’ nu vær’, MiSi -tihi

Anyways - jeg bliver altså bare lige nødt til at lægge det sidste billede ind, som forklarer hvorfor Make sidder og stirrer sådan-

:øhmm: Eller hmmm ja ‘forklarer’ var måske lidt for meget sagt… :øhmm::tihi::inlove:[/quote]

Hun er altså bare overskøn…man bliver jo bare hel forelsket :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: Vi glæder os ihvertfald til at byde hende velkommen. Hun kommer til at blive drønforkælet. Vores datter på 9 år hoppede op og ned og nærmest skreg, da vi fortalte hende, at Make kommer på mandag og King næste torsdag :klapper: