Så kan der tilmeldes til Ålborg

Så er vi også meldt til:

Spellbound`s Legolas MCO Grp 7 Kl 9

Det er skøøøønt at der endelig er en udstilling her nord på [bigloony]

Hihi, ja jeg kan også kun gr. på min egen røde (5). Men han er forresten også en Micharlo’s, så jeg må da lige se om jeg kan finde dig og få øje på endnu en derfra :slight_smile:

Ja Eva han er lillebror til din. De har jo samme mor og far… [bigloony]
Skal lige ha transporten på plads også… Men ja vi må da lige hilse på hinanden…

Vibeke - Aeh, han er fra det kuld. :slight_smile: Dem har jeg også siddet og kigget en del på. Sjovt der er så mange blå/blå tortie i det, når det forrige mest var røde.
Hvor skal du køre fra?

Jamen det var da fordi jeg skrev til Charlotte jeg gerne ville have en blå, så lavede de lige det til mig… ej -xxrotflmao
Havde troet det var røde der kom, men jeg var heldig… Selvom en rød dreng mere også havde været dejlig…
Jeg skal fra Struer.

Jamen der er service på der hos Charlotte :smiley:

Aeh, ja der er der måske ikke så mange der kører fra. Men hva’, der plejer altid at dukke et eller andet op… I hvert fald er det gjort for mig…

Har lige et spørgsmål, får i mail når i er tilmeldt?? den eneste mail jeg har fået er nemlig på jeg har betalt 2 udstillings gebyr…

ja, jeg har fået både en bekræftigelse på tilmelding samt en mail om at der er betalt

hmm så har jeg vel lavet en fejl, der sker vel ikke noget ved at prøve igen…

Jeg kommer begge dage med DK Van Lehmkuhl Don Dean aka Don Dejlig Kl. 11 [bigloony]

jeg medbringer :

Coogan´s Sommerfield - MCO - gr. 3 kl. 1
Coogan´s Winterfield - MCO - gr. 9 kl. 11
Belmicoon´s Key to Kingdom - MCO - gr. 4 kl. 12

Og jeg glæder mig som et lille barn… [bigloony]

jeg kommer med
birregin no doubt peb b33 klasse 9
og
IC nissens young osh b klasse 5

Jeg kommer begge dage med:

EC. Petronelle Snare Felis Jubatus, grp. 6
DK Naturell’s Delle DeLicious, grp 4 - hendes første udstilling som voksen.
IP. Westcity’s Genie, MCO, grp. 7.

Om lørdagen fejrer vi Petronelles nye titel EC., som vanen tro bliver fejret ud fra hendes kæle navn med “Deller” .

Jamen jeg har lige lavet lidt rettelse, da Copyright er solgt - så støver i stedet Leia af, har ikke de store forventninger mod at få certifikatet, har min. en rigtig lækker konkurrent , men vil så gerne have en bedømmelse af hende. Absalon er begyndt at blive en rigtig dreng og tror 2 dage bliver for meget i bur, så han kommer kun med en enkelt dag.

Lørdag er det med 3 stk.
Dansbjergs Leia NFO nt 03 22 kl.9
Nunchaku Airi NFO g 03 kl.9
Buum-Cats Absalon NFO ds kl 11

og søndag 2 stk.
Dansbjergs Leia NFO nt 03 22 kl.9
Nunchaku Airi NFO g 03 kl.9

MVH
Gitte

Jeg kommer ikke, men det er en af mine katte, så der kommer altså også korthår:
Sundisk Tosca, sorrel hunkastrat, hun kan ses sammen med mor Marianne om søndagen

  • har luften i Aalborg ikke gjort hende fed, det siger ejeren den ikke har, er jeg godt nok spændt på hvordan det går. Hun var en hammerflot kat da hun flyttede fra mig.

Hvornår er det?

Det er jo ikke så langt fra mig :smiley:

Stine - Det er d. 6. og 7. September :slight_smile:

Tak -thumbs

Stine - Så lidt, du må da endelig komme og kigge på kattene og os :stuck_out_tongue:

Ja, vil helt sikkert se om jeg ikke kan finde ud af noget. Skal jo have barnevogn og hele muletjavsen med -tihi