Så kan jeg vist godt sætte kryds i kalenderen

Godt nok er Rasputin kun ½ år, men ikke desdomindre har han været på Isis godt og grundigt i hvert fald to gange i dag. Den ene gang hørte jeg det kun, men for lidt siden så jeg det også. Der er ingen tvivl om at han ramte plet, og at han gjorde det grundigt.

Hun rullede rundt som en snurretop lang tid bag efter, og vaskede sig i en uendelighed. Så det ville da ikke undre mig spor, hvis der kommer små russere i huset om ca 65 dage. :slight_smile:

Du skal heller ikke blive overrasket, hvis der ikke gør :slight_smile:
Ofte producerer han ikke levedygtig sæd i den alder - men det er jo ikke til at sige …

Næh det ved man jo ikke når han ikke er ældre. Så det bliver rigtig spændende at se hvad der sker de næste uger :slight_smile:
Det gjorde nu ikke spor, hvis de lige ventede et par måneder mere - sådan som jeg havde planlagt :fnis:

-what-what

Fremmeligt lille mandfolk - held og lykke.

:hjerte:

hehe - tillykke hvis der er bonus :slight_smile: sikke en fremmelig lille herre du har der -LOL

Jo tak. Han er også en stor kleppert - 4,3 kg pænt fordelt på en slank og muskuløs krop. Så kan da godt forstå Isis har forsøgt at forføre ham i flere dage :tihi:

Men nu må vi se om det er løst krudt han har i bøssen, eller om der virkelig er små russere på vej allerede nu. Under alle omstændigheder, er det jo blot et spørgsmål om tid, inden han er gammel nok til at levere varen. Isis skal nok være fremme ved havelågen, så snart han er klar. Og det er måske det hun allerede kan fornemme, for jeg har aldrig oplevet hende i løbetid så sent på året før. Det kan kun være pga Rasputins indflydelse

… og han fortsætter i fin stil skal jeg lige love for. Det er tidligt han gør sine erfaringer i den retning må man sige. Han bliver da en ren Don Juan :tihi:

Jeg siger som Vivi, det er langt fra sikkert at han producerer celler der dur til noget, har set det med min meget unge KysMig, der lykkedes det ikke med graviditet de første gange, da han var omkring 6-7 mdr. først da han var 9 mdr. var der “bid”

Pøj pøj med det.

KH
Linda

Gør bestemt heller ikke spor hvis de venter nogle måneder. Det ville passe lidt bedre ind i mine planer :thumbup:
Men når man har med levende væsner at gøre, er det jo langt fra altid, det kommer til at gå som man planlægger. Nu ser vi om en 3 ugers tid, om der kommer lyserøde dutter eller ej. I hvert fald HAR jeg sat kryds i kalenderen, hvis nu han vitterlig har noget der dur. Han er i hvert fald ihærdig må man sige. Du godeste de går til den :ups:

Det er også med at øve sig til når det virkelig gælder.
Så Rasputin lyder som en meget fornuftig ung mand. :slight_smile:

jamen dog, weeeeee killingenussebesøg…glæder mig allerede