Så kom Dagen

Så kom dagen, enderlig er der ikke kommet noget i vejen…
Never More kommer hjem

-bananer -weee -bananer

men er der ikke også noget om, at gode ting sker langsomt…

ihh hvor jeg glæder mig…
Da jeg talte med Karen… og hun fortalte mig at, Never godt kunne komme i dag og hendes søn kom med, begyndte jeg at græde…

åhh altså… -love Karen jeg glæder mig bare så meget… -love

Hvor skøøøønt Hanne -kramer

Det glæder mig rigtigt meget, at du endelig kan få smuksakken hjem -love

TILLYKKE [oregonian_bear9.gif]

Hvor er det bare dejlig Hanne…jeg kan godt forstå at du glæder dig helt vildt… :smiley:

Åhhhh Hanne KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Jeg sidder her og bliver så rørt… ved jo hvor meget du har glædet dig til hun kom hjem.

STORT tillykke!!!

Mange knus og kram -love -love -love

Hvor er jeg glad på die vegne Hanne -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -kramer

Ja Ja Hanne, lad os se hvad du siger når Never nu kommer -what fortælle alle de andre at nu er HERSKEREN ankommet -muhaha -muhaha og hun begynder at lære de andre, at de skal efterkomme enhver ordre hun giver :stuck_out_tongue: Og tro mig det er en pige med ben i næsen, så hun bliver en hersker -forelsket -forelsket Hun snører dig inden der er gået 5 minutter -engel

Åhhh Hanne, hvor jeg kan følge din glæde, jeg har det selv lige sådan når jeg venter på nyt udefra.
Jeg glæder mig selv som et barn, der lige har fået forståelsen af hvad en julegave er -thumbs
Jeg glæder mig også til Mine to skønheder ankommer -thumbs

Det bliver bare dejligt… Så kan det være hun kan sætte Jesscia på plads… Eller måske Eylish, min kære kataret pige…

Jeg elsker banditter, så hun må gerne snørre mig…

Jeg er bare så glad… -forelsket

Jep, det er bare så skønt at dagen endelig er her…
Jeg er helt oppe og køre…

men en smulge begymeret for hvad hun siger til Klunte… Men det skal nok gå, det plejer det… :smiley:

Jamen altså Hanne - Klunte kan man kun elske [oregonian_bear9.gif] , og så er det ligemeget om man er menneske eller kat.
Og tillykke med at du endelig får din nye misling hjem - det har da været en levering med forviklinger :smiley:

Åhhh jeg kender jo alt det det med at vente og vente -bleg Hvor jeg dog glæder mig på dine vegne over at det endelig er blevet DAGEN -weee

Never more - det navn passer jo ret fint til Karens beskrivelse af, hvordan du vil have det, når hun flytter ind -høhø

Hov hvad var nu det Birgitte fortæl fortæl [bigloony] [bigloony]

-bananer jaa minmislinger kommer om snart -hop

og kamarets batteriet er opladt… :smiley: :smiley: :smiley:

Ja Klute, der går sikkeret ikke længe, så nusser Never om hende…

-joker griner… det tror jeg nu ikke, jeg elsker nemlig, de der banditer…

så skulle du se mig rende forvirret rundt, og ryde op, ihh her skal jo være pænt og hyggeligt, til hun kommer, så jeg har masser af tid til at sidde og passe på, og holde øje med dem alle… -love -love -love

så skulle du se mig rende forvirret rundt, og ryde op, ihh her skal jo være pænt og hyggeligt, til hun kommer, så jeg har masser af tid til at sidde og passe på, og holde øje med dem alle… -love -love -love[/quote]

:? :? øh det er en kat, den lægger ikke mærke til støvet -joker -joker

så skulle du se mig rende forvirret rundt, og ryde op, ihh her skal jo være pænt og hyggeligt, til hun kommer, så jeg har masser af tid til at sidde og passe på, og holde øje med dem alle… -love -love -love[/quote]

:? :? øh det er en kat, den lægger ikke mærke til støvet -joker -joker[/quote:36gs79hu]

-upssa Jamen… Det har jeg da glemt, altså at støve af…

SÅ Nu er det kun minutter der bliver talt

:wink:

Så er det frem med kameraet Hanne. Uhhh det må være meget meget nervepirrende lige nu.