Så kom Dagen

Så er hun her… Det går bare så fint… hun er fuldstandig ligeglad med min hund… alt skal undersøges

Og hvor er hun bare dejlig… -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket -love -love -love -love

Åååååhhhhd et er jeg bare SÅ glad for at høre Hanne. Glæder mig til at der bliver tid til et par billeder af den smukke pige -forelsket -forelsket -love -love

Hvor er det godt at hun endelig kom… :smiley:

Nu har du osse ventet lææææææææææææææææææænge
Så endelig kom hun !! -thumbs

-foto -foto -foto

Ihh tillykke… Dejligt at få hende hjem endelig var… :smiley: Glæder mig til at høre og se mere… -høhø

Hov hvad var nu det Birgitte fortæl fortæl [bigloony] [bigloony][/quote]

Ja hva’ var nu det for noget -shhhh Du ser ski da også alt [smilie=hate-tunz.gif]
Jeg vil afsløre så meget indtil videre, at det er en sort og en creme -engel
Men der går da lige et par uger endnu -forelsket -forelsket

Tillykke Hanne, hvor supert hun er kommet hjem ( og tillykke til Birgitte også )

MVH
Gitte

Hanne.

Hvor er det dejlig læsning.

Hjertelig tillykke.

Hov hvad var nu det Birgitte fortæl fortæl [bigloony] [bigloony][/quote]

Ja hva’ var nu det for noget -shhhh Du ser ski da også alt [smilie=hate-tunz.gif]
Jeg vil afsløre så meget indtil videre, at det er en sort og en creme -engel
Men der går da lige et par uger endnu -forelsket -forelsket[/quote]

Hmmm hvabeva - jeg er helt vild med creme og sort … og sortsmoke. Disse 3 farver er dem jeg allerbedst kan lide, hvis jeg skulle vælge yndlingsfarver.

dejligt Hanne at du nu har fået hende hjem… Vi glæder os til at se billeder…

[quote=“May-Britt S”]

Hmmm hvabeva - jeg er helt vild med creme og sort … og sortsmoke. Disse 3 farver er dem jeg allerbedst kan lide, hvis jeg skulle vælge yndlingsfarver.[/quote]

Jeg havde faktisk kig på en sortsmoke dreng, men ændrede mening i sidste øjeblik, jeg måtte simpelthen have en ny El Toro ham mistede vi sidste år efter 10 lange hyggeår sammen på godt og ondt -thumbs
Jeg har længe gerne villet have en sort/ Sortsmoke pige det blev til sort [smilie=hate-tunz.gif]

Åhhh Hanne så godt endelig at have hende hjemme, jeg er bare slet ikke misundelig -snydt

Tillykke med du får hende i dag :slight_smile: [cat01.gif]
Imødeser selvfølgelig billeder, når tiden er -foto

Der er skam allerede billeder i en anden tråd [bigloony] :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Der er skam allerede billeder i en anden tråd [bigloony] :stuck_out_tongue: :P[/quote]

Ok er ikke kommet til det, går ind og leeeeeeder :stuck_out_tongue:

Tillykke Hanne P :slight_smile:

Ihhhhh hvordan går det!??!??!?!!??? [bigloony]

Jamen det skam rigtig godt… Der er endda lagt en tråd en der hedder dag 2…

Ihh den vil jeg straks kaste mig over :smiley:

Efter madlavningen

Nu er der en dag 3 tråd… -forelsket