Så kom de hjem :D

Har lige været nede at hente dem hos dyrlægen
Hvor er det dejligt de er hjemme igen. Som skrevet i et andet indlæg, var det ikke ret sjovt at skulle se dem blive bedøvet - men alligevel rart nok at være med så langt vi kunne

Selvom dyrlægen sagde de nok bare ville sove, og ikke spise noget når de kom hje, løb de alligevel hen til deres madskål. De fik ikk ret meget, men alligevel har Bailey formodet at spise så hurtigt at han har kastet op. Men pyt skidt med det, nu er det heldigvis overstået:)

De er stadig påvirket af narkosen, og tilter rundt når de går. Men de er faktis overraskende frisk - og de prøver da også at lege med bolde, men går ikke helt endnu:P

Hvor er det dejlig og høre. Tak for tilbagemeldingen -thumbs

Så lidt da:)
Er der nogen der kender til nogle lidt billigere mærker end Royal Canin osv? Eller kender til nogle hjemmesider hvor man kan få det billigere end ved dyrlæge?

[quote=ChristinaL;63016]Så lidt da:)
Er der nogen der kender til nogle lidt billigere mærker end Royal Canin osv? Eller kender til nogle hjemmesider hvor man kan få det billigere end ved dyrlæge?[/quote]

Prøv zooplus.de
det er lidt billigere end herhjemme:)

Hm, synes ikke jeg kan finde noget derinde - men er os en hat til tysk xD

Du kan jo prøve og læse denne tråd igennem

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=2570&highlight=test

Der er godt misserne er hjemme - de er helt friske i morgen.

Køb foder over internettet hos zooplus - foder, og de har alle de gode mærker, er langt billigere der end i DK - billigere i England end i Tyskland, også fragten.
Køb stort ind og del med nogen.
linken til tyskland kan jeg huske - derfra linker du videre til den engeske side.

Varerne bliver leveret fra Tyskland - altså både hvis man bestiller i Tyskland og i England. Der går et par dage så er de her. Du kan også bestille grus - den går med for samme fragt pris, så vidt jeg husker 3,90 pund, pundet stod sidst jeg så i 9,25

Okey:) Prøver at kigge det igennem :slight_smile:
Lige nu er de blegge faldet om kuld inde i stuen - rart med lidt fred xD

Oliver faldt tidligere i søvn ved siden af vandskålen, og bailey faldt i søvn med hovedet nede i madskålen :stuck_out_tongue: Det så altså lidt sjovt ud :slight_smile:

Hvor er det godt at høre at det gik så godt -wehuu

hvor er jeg glad for at det er gået så godt C - det er bare dagens bedste nyheder :slight_smile:

-kramer

Super dejligt, det gik så godt. -kramer

Lille update:
Det går super godt med dem i dag - de leger og spiser normalt uden at koste op :smiley:
Bailey valgte så at vække mig klokken 3 i nat for at fortælle nu var han frisk :stuck_out_tongue: De havde også formodet at hive en bøtte med deres foder udefra køkkenet ind i soveværelset - de ville ha’ mere mad! Selvom der var foder i deres skåle … :stuck_out_tongue: De er virkelig nogen tosser :stuck_out_tongue:

Lige et par billed fra igår :slight_smile:

5 min efter jog havde taget billed af Bailey lå han med mad i munden og hovedet helt nede i madskåle - nåede bare ikke at få et billed af det, førend Martin flyttede ham ind i stuen :frowning:

hvor er det super C - dejligt dejligt dejligt…

tusind tak for opdateringen :slight_smile:

lækkert de har det godt:)

Mht det tyske, er jeg heller ikke god, men man kan gætte sig lidt frem, katzenstreu - det må vel være til strø ud i kassen, sådan prøver jeg mig frem derinde:)

Hvor er det bare dejligt at høre det gik godt -love

-kramer

Nuser små basser -wehuu-wehuu

Og forresten - vi fik dem ikk øremærket. Vores dyrlæge tager 260 per. kat, synes vi var lidt dyrt, da vi har hørt om andre der gør det billigere.

Men vores dyrlæge var meget forstående overfor det - og hun forslog os at vi fik dem chippet til næste år :slight_smile: Så nu er det nye overvejelser:) Synes bare lige jeg ville fortælle jer det, efter den heftige debat vi havde tidligere:P