Så kom delfino endelig

Kæmpe tillykke med ham og alt er gået så godt :wehuu:

Plesklumpen Delle… Du er bare for skøn :hjerte::tihi:

Dejligt at han er kommet hjem, han er bare lækker lækker :hjerte::hjerte:

Tillykke med ham, han er da bare for lækker, sikke en dejlig sølvtrold. Lyder til at indflytningen ikke kunne gå bedre, det er da bare super

MVH
Gitte

Tillykke med ham - den smukke dreng. Jeg kan se de to drenge nok skal få meget sjovt med hinanden :thumbup:

Teresa

Delfino puttede hos mig i går :heart: Åh hvor er det bare skønt at få en killing hjem, der ikke er bange for noget som helst :slight_smile:
Det må jeg altså virkelig rose Betina og Dan for!
Han løber efter Wulli lige nu :slight_smile: Bare fordi storebror er større, kan han da godt jagtes lidt :heart: Skønne skønne Mr. Delfino :heart:

:hjerte: :hjerte: :wehuu: :hjerte: :hjerte:

[quote=Rikke Lillevang;534197]Delfino puttede hos mig i går :heart: Åh hvor er det bare skønt at få en killing hjem, der ikke er bange for noget som helst :slight_smile:
Det må jeg altså virkelig rose Betina og Dan for!
Han løber efter Wulli lige nu :slight_smile: Bare fordi storebror er større, kan han da godt jagtes lidt :heart: Skønne skønne Mr. Delfino :heart:

:hjerte: :hjerte: :wehuu: :hjerte: :hjerte:[/quote]

Sikke et dejligt og varmt billede.

Fik du overhovedet sovet ??

[quote=Sannela;534220]Sikke et dejligt og varmt billede.

Fik du overhovedet sovet ??[/quote]
Tak :slight_smile:
Jada, jeg har sovet om natten.
Delfino sover fra ca.23 til ca. 04 om morgenen :slight_smile:

Han er bare SÅ søøøøøøøøød!!! :besvimer::besvimer::besvimer: Lille sølvulv. :inlove:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke nogle gode billeder du har fået taget af ham! :thumbup:

Og hvor er det bare fantastisk at det er gået så godt mellem de to drenge - Det kunne jo ikke være bedre! :wehu:

Tillykke med din lille prins! :lazykitty:

Wulli og Delfino hygger sig allerede sammen :wehuu:
I dag har de leget slåssekamp og løbet efter hinanden :slight_smile:
Jeg elsker mine drenge, og hvor er jeg dog glad for at Wulli endelig har fået en legekammerat - Det kan jeg se han virkelig har manglet :hjerte:

:hjerte: :hjerte: :inlove: :hjerte: :hjerte:

Sikke en drømmesammenføring :slight_smile:

Ja, det er helt vildt :slight_smile:
Jeg havde overhovedet ikke forventet at det ville gå SÅ godt, som det gør :slight_smile:
Det er bare så dejligt, at de gider hinanden.:hjerte:

årh hvor er det skønne billeder af to skønne drenge :wehuu:

Wulli sys det er meget hårdt at blive storebror. Han kan ikke engang få lov til at sove :tihi:

STÅ OP STOREBROR - Vi skal lege :tihi:

Delfino er MEGET uskyldig :tihi::hjerte:

:hjerte: :hjerte: :wehuu: :hjerte: :hjerte:

Stort tillykke Rikke med at bette manden endelig er kommet hjem. Dejligt at høre det hele er gået så godt.

Hvor er det dejligt at høre. Og sikken nogle skønne billeder. Er især vild med det sidste hvor Delfine er på vej ud fra sofaen og lige hilser på Wulli :hjerte:

Og sikken nogle herlige lege billeder, hvor fedt at de allerede kan så godt sammen :smiley:

Sikke en dejlig weekend vi har haft her med misserne :hjerte:
Wulli og Delfino er som storebror og Lillebror. De hygger sig så dejligt sammen :wehuu:
Det er så skønt!
Delfino har ligget i sengen med os hver nat, og har sovet hele natten igennem :slight_smile: Vores lille puttetrold.:hjerte:
Her er lidt billeder fra weekenden :høhø:

Nøj hvor er det gode billeder!!

Tusind tak søde Pia :slight_smile:
Det er bare skønt, at de to drenge er blevet både legekammerater og puttevenner :slight_smile:

Haha - Jeg havde helt glemt det her billed :tihi:
Selvom man er en lille killing på lidt over 2 kilo, kan det altså godt gøre ondt på far når man springer på hans mave :tihi: :hjerte:

[QUOTE=Rikke Lillevang;535194]Haha - Jeg havde helt glemt det her billed :tihi:
Selvom man er en lille killing på lidt over 2 kilo, kan det altså godt gøre ondt på far når man springer på hans mave :tihi: :hjerte:[/QUOTE]

Åh hvor er det godt fanget!
Stakkels Michael :høhø: