SÅ kom der kattegale t-shirts (nu med billede) - støt det gode formål

super :slight_smile: det er jeg glad for !!!

De kommer til at koste 25,- kr stykket

de koster kun en 50’er stykket

Koster de 25kr stykket eller 50kr ?

de koster 50:)

Okay?? Der står bare begge priser… er 50kr så med porto eller?

de koster 50 kr + porto :slight_smile: og hele beløbet (alle 50 kr) går ubeskåret til FIP når året er omme :slight_smile:

Det var måske en god idé at rette det første indlæg, hvor der står, at de koster 25 kr stykket.
Jeg gætter på, at flere bare læser det første indlæg og bestiller ud fra den. :slight_smile:

// Martin

EDIT:
Og så blev det selvfølgelig rettet lige mens jeg fik skrevet dette indlæg :smiley:

[QUOTE=DaneX;218852]Det var måske en god idé at rette det første indlæg, hvor der står, at de koster 25 kr stykket.
Jeg gætter på, at flere bare læser det første indlæg og bestiller ud fra den. :slight_smile:

// Martin

EDIT:
Og så blev det selvfølgelig rettet lige mens jeg fik skrevet dette indlæg :D[/QUOTE]

ja jeg havde ikke fået det rettet… meeeeeeeen den skulle være der nu :slight_smile: vi nærmer os støt og roligt de 3000 kr…

vi kan godt være stolte

jeg kan sagtens anbefale dem. de er hver en krone værd:thumbup:

de er super bløde - jeg bestilte de aller største hun havde og jeg svømmer i dem, men hold da op hvor er de dejlige at sove i. :thumbup:

Okay så giver det mere mening :smiley: Tak for svarene… Skal lige have overtalt manden til at sådan nogen kan vi da ikke undvære… :wink:

Har aldrig fået skrevet, men både Mogens og jeg er glade for vore T-shirts.
Jeg var lidt spændt på hvordan de så ud efter en tur i vaskemaskinen, men de er ligså fine, hverken skæve eller på anden måde ude af facon.
Knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;230996]Har aldrig fået skrevet, men både Mogens og jeg er glade for vore T-shirts.
Jeg var lidt spændt på hvordan de så ud efter en tur i vaskemaskinen, men de er ligså fine, hverken skæve eller på anden måde ude af facon.
Knus Elin[/QUOTE]

jeg har et par der har været vasket 7-8 gange :slight_smile: både trykket og faconen holder endnu… jeg tumbler dem så heller ikke :slight_smile: det har jeg ikke prøvet at gøre endnu men jeg tror de vil holde til det også

Vi vil se dem på :stuck_out_tongue:

Jeg har efterhånden også vasket mine en del gange og de er stadig helt som nye. :slight_smile: