Så kom det nye kradsetræ - hvilken succes

Ej hvor skønt :slight_smile: Og sikke et fint træ :smiley:

[quote=Charlotte Oeh.;534320]

Varer julen lige til påske :?[/quote]

hehe ej - den varede lige til at jeg fik min julegave (kradsetræet) :slight_smile:

den skulle have været båret ud Hellig 3 konger - meeeeeeen… julen er jo ikke RIGTIG slut før man har fået sin gave :slight_smile:

[quote=Battlestar;534341]hehe ej - den varede lige til at jeg fik min julegave (kradsetræet) :slight_smile:

den skulle have været båret ud Hellig 3 konger - meeeeeeen… julen er jo ikke RIGTIG slut før man har fået sin gave :)[/quote]

Nåååe…jeg troede Abbandon har skrevet i tråden…og det var hendes signatur jeg mente.:høhø:

Det er bare en rigtig god idé med sådan en hylde.
Man kan lige så godt tænke i, hvad kattene måske kunne finde på, for de skal nok prøve det af på et eller andet tidspunkt. :slight_smile:

Lækkert, lækkert :slight_smile:
Klatremiljø fra PetFun har længe stået på min ønskeseddel, men jeg ville så have dette: (bare med 4 store hængekøjer)
http://www.unimati.biz/product.asp?product=980

Kattenes nuværende miljøer hænger i laser :S men det er de nu ligeglade med.

[quote=Mega;534596]Lækkert, lækkert :slight_smile:
Klatremiljø fra PetFun har længe stået på min ønskeseddel, men jeg ville så have dette: (bare med 4 store hængekøjer)
http://www.unimati.biz/product.asp?product=980

Kattenes nuværende miljøer hænger i laser :S men det er de nu ligeglade med.[/quote]

Den er også vældig!!
Jeg tror, jeg vil vælge en med både hængekøjer og senge, da de minder lidt om Nullerputssengene…og de er i høj kurs her. :thumbup:

[quote=FinnFrode;534507]Det er bare en rigtig god idé med sådan en hylde.
Man kan lige så godt tænke i, hvad kattene måske kunne finde på, for de skal nok prøve det af på et eller andet tidspunkt. :)[/quote]

uha ja - her er chatollerne boltet til væggen, hylder ti at gå på, knivene fjernet og lagt i skuffer :slight_smile:

og selv det nye kradsetræ er boltet til væggen :slight_smile:

Det ser super godt ud :thumbup:

Petfun laver bare sådan nogle lækre kradsetræer…Vi var også super glade for vores.

[quote=dk Care-Bears;534733]Det ser super godt ud :thumbup:

Petfun laver bare sådan nogle lækre kradsetræer…Vi var også super glade for vores.[/quote]

jeg bliver mere og mere glad for det

her til morgen lå der en kat i tønden og sov og en i hver af nullerput-plagiaterne…

det var en fornøjelse at se

Nåååååååå:wehuu: hyggeligt :hjerte:

Hvor ser det bare skøøøønt ud :thumbup:
Det ku da godt være, man skulle gå efter sådan et næste gang, der skal indkøbes kradsetræ :slight_smile:

Meeen dette ser nu pænt stort ud :slight_smile:
Tror sgi det ville fylde lidt for meget herhjemme :tihi:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;535445]Meeen dette ser nu pænt stort ud :slight_smile:
Tror sgi det ville fylde lidt for meget herhjemme :tihi:[/QUOTE]

Sådan et fylder som en lænestol, og da der kan være 4-5 katte i træet, får man sådan set 4-5 ledige lænestole… :slight_smile:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;535445]Meeen dette ser nu pænt stort ud :slight_smile:
Tror sgi det ville fylde lidt for meget herhjemme :tihi:[/QUOTE]

Du skulle kikke på deres hjemmeside.
De fåes i rigtig mange varianter og størrelser

[QUOTE=Sannela;535652]Du skulle kikke på deres hjemmeside.
De fåes i rigtig mange varianter og størrelser[/QUOTE]

Ja og de fylder nu ikke særlig meget, kun i højden.

[QUOTE=Sannela;535652]Du skulle kikke på deres hjemmeside.
De fåes i rigtig mange varianter og størrelser[/QUOTE]

Det må jeg da bestemt gøre så :slight_smile:
For de ser godt nok lækre ud :thumbup:

Okay synes bare det så lidt bredt ud, men jeg må da bestemt ind og kigge :thumbup:

Øjj sådan et kunne mine misser godt tænke sig…
Kan man tage sengene og hængekøjen af så de kan vaskes??

[QUOTE=Prinsessejulie;541257]Øjj sådan et kunne mine misser godt tænke sig…
Kan man tage sengene og hængekøjen af så de kan vaskes??[/QUOTE]

Alt stoffet kan tages af og vaskes ja.

Petfun er bare kvalitet! Vi vil aldrig have andet end petfun igen!

Kradsetønden er dog ikke så populær hjemme hos os - jo den øverste liggeplads, men ikke hulerne. Til gengæld er hængekøjerne et hit!

[QUOTE=En forhenværende bruger;541261]Alt stoffet kan tages af og vaskes ja.

Petfun er bare kvalitet! Vi vil aldrig have andet end petfun igen!

Kradsetønden er dog ikke så populær hjemme hos os - jo den øverste liggeplads, men ikke hulerne. Til gengæld er hængekøjerne et hit![/QUOTE]

Jeg er en af dem, der går og sparer op til et Petfun kradsetræ.
Vores katte har to kradsetræer i forvejen, som går til loftet, men begge står på 1. sal.

Jeg syntes simpelthen ikke et “alm” kradsetræ er pænt nok, til jeg vil have den i nærheden af mine stuer osv.

Nå, men jeg syntes jo, det er en del penge, men okay…det ser virkelig ud til at være kram.
Det eneste jeg ikke helt forstår, er manglen på finish inden i tønden.

Jeg syntes, det er lidt synd, der ikke er en form for beklædning der, men istedet for er, så man kan se det er indmaden til en paptønde…med den der rille der går skrå ned, plus tryk.