Så kom dommen på min fod

hejsa

lige nu sidder jeg og ved ikke rigtig hvordan jeg lige skal tackle den situation jeg er i.
som mange af jer ved har jeg en dårlig fod og jeg har døjet med den i 4 år nu.
har idag fået dommen af min fysioterapeut at jeg nok ikke skal regne med der nogensinde sker en bedring overhovedet. da skaden i min fod er så stor at den næsten er uoprettelig. så jeg skal fremover leve mit liv på smertestillende medicin.
hvor er det bare dejligt at vide at man skal fylde sig med alskens spændende kemikalier resten af sine dage.
gud ved om sådan en stak piller ka gå som morgenmad

Føler med dig, Johnny.

-kramer

åh Johnny hvor gør det mig ondt for dig, og hvad pokker siger man så mere -bleg

Øv, hvor er jeg ked af det på dine vegne -kramer
Håber på der sker eet eller andet, der pludselig ændrer situationen for dig -jegkrydser

Nej hvor ærgeligt da! -blåblå Må man spørge hvad der er sket med din fod ?

Ej hvor surt… Johnny, det gør mig ski ondt …

jeg overvejer squ sommetider at komme op at slås med en vinkelsliber, men det sviner af helvedes til og gør nok osse ondt, så det gider jeg ikke

Hej Johnny…

Hvor gør det mig ondt at høre at det ikke bliver bedre!!!

Jeg kan SAGTENS følge dig i tankerne om at “lege med vinkelsliberen”.

Jeg er jo lidt i samme båd! Smerterne er ulidelige at skulle leve med hver dag og tænk, du har rendt rundt med smerter i 4 år. -what

Det må være HÅRDT at have fået “dommen”. Jeg fik selv min “dom” tidligere i dag - jeg skal højst sandsynligt oprereres igen om et lille år og det går slet ikke godt med genoptæningen - den er dum! SKal genoptræne hele sommerferien også dvs. de næste 2 mdr.

MANGE MEDFØLENDE KRAM

Det er jeg ked af at høre Johnny, håber dog at der kommer nogle lyspunkter som kan overskygge den dårlige nyhed.

Det er bare træls - på godt jysk. Forstår godt du er træt af det. Det er ikke rart at skulle være afhængig af den slags.

• Kan jo desværre ikke rigtig foreslå noget, der hjælper. Bare øv.
  • Håber du trods alt får en god weekend.

Det gør mig ondt for dig Johnny.

Jeg har siden 1997 været på meget høje doser smertestillende og kan derfor sætte mig ind i dine bekymringer for at skulle tage medicin resten af dit liv…så har du brug for en skulder, så bare kontakt mig.