Så kom drømmekjolen!

Under kjolesøgning for ann fandt jeg den her:

http://www.ellos.dk/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=ells_1091699_M.jpg

Mange synes måske ikke den er pæn - men for mig er det drømmekjolen! Den er enkel - den er pæn, og den skriger på former!

Den er perfekt til mig! Den kan både bruges til hverdag og fest!

Jeg var helt knust over at have fundet drømmekjolen uden at have råd til den…den kostede 400 kr.

Min mor læste mine kvaler på facebook, og så købte hun den skisme til mig!!!

Hun gav mig 600 kr. og sagde jeg skulle bestille den med det samme. Så faktisk blev det til 2 kjoler! En i brun som på billedet, og en i sort. Idag er de kommet, og de passer som en drøm!!!

Stoffet er lidt og ultrablødt! Man kan ånde i den og den er let og lækker og sidder bare skide godt! Så nu har jeg gjort mig lækker og været i bad og barberet ben og hele pivetøjet - for idag skal jeg ud og spise sushi med NP og Camilla - så kan de se min fine nye kjole! :smiley:

Jeg har besluttet mig for at jeg skal have denne (den brune som jeg har på nu) eller den sorte på til reunionfesten på fredag - hvor jeg også lige skal et smut til frisør - så jeg kommer til at føle mig som en halv million!

Fik jeg nævnt at jeg har en super duper fantastisik mor? :wehuu:

sikke dog en sød mor du har der:hjerte:og tillykke med den fine kjole, håber du får en super aften:):):slight_smile:

Jeg er sikker på at du er super flot i den, den ser virkelig fin ud på billedet.
Men jeg vil alså gerne se et billede af dig i den, men det kommer måske på fredag med det fine hår og alt det der :fin:

tillykke med den Gry :slight_smile: er sikker på du bliver super fin i den !!

Billeder!

Jeg tog lige et par billeder - men bær over med mig - i skal forestille jer mig med frisørhår osv Gg

Jeg ved der er nogle “bryst” billeder, men det er altså ikke for at vise min kavalergang Gg Jeg prøver at fange detaljen med rynke-halløj ved barmen, men jeg ved ikke hvor godt det gik - jeg syntes blitzen drillede en smule.

Men her er jeg så
Et styks Gry på en overskyet tirsdag i sin vidunderlige nye kjole! :rock: :thumbup: :wehu:

hvor er du fin gry - den klæder dig super godt

Ja jeg synes også den sidder super godt på mig - og det er sørme svært at finde kjoler hvor man ikke ligner en kartoffelsæk med indhold når man har former Gg

Så jeg er bare SÅ glad!

Tillykke med de nye kjoler. Det er velnok dejligt at du har fået noget tøj, som du føler dig rigtig godt tilpas i. Det smitter jo helt automatisk af, så du har et større overskud, når du er ude blandt andre mennesker :slight_smile:

Hvor er du fin! Og ja, det gælder om at udnytte sine fordele :slight_smile:

Tillykke med kjolerne Gry, du ser rigtig godt ud, og den fremhæver din barm flot :ok:

Hvor er det dejligt at du har fundet drømmekjolen, den klæder dig godt. Er sikker på du nok skal få en god fest, hvor du kommer til at føle dig smuk og godt tilpas.:thumbup::thumbup:

Flot kjole :ok:

Tilsæt nogle iøjnefaldende smykker og du ligner en million :thumbup:

Hvor er du fin, den klæder dig rigtig godt :slight_smile:

Hvor er du heldig at have så dejlig en mor, du ser super skøn ud i kjolen, den klæder dig virkelig godt.

MVH
Gitte

Nu er det sgu lige før jeg også overvejer at købe den, bare i sort. Men hvad skal jeg bruge den til :stuck_out_tongue:

En eller anden dag står du og mangler en pæn kjole og så er det da bedre at have den på lager allerede :slight_smile: