Så kom Knud

Brita er lige kørt og lille Knud leger glad med en fjerpind sammen med Mogens.
Han og Viggo har ikke mødt hinanden endnu, da vi lige skal have svar på nogen blodprøver.
I får lige et par billeder af den lille røde smukke kærlige legsyge missedreng:wehuu:
Knus Elin

PS Se lige det fine mønster mellem hans ører.

TILLYKKE med din lille Knud !!! Hvor er han kær!

Cats og Conni

Årh, han er da helt fantastisk! Tillykke med smuklingen:inlove::hjerte:

Tillykke med ham. Sikke et fint mønster han har mellem ørerne. Han ser rigtig sød ud :slight_smile:

TIllykke - hvor er han fin :inlove:

Hvor er Knud bare kær, og lækker farve :wehuu:

Han ser dejlig ud…tillykke med ham, han skal nok sætte huset på den anden ende

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Sikke da en dejlig rødhåret gadedreng - jeg er spændt på, hvad han udvikler sig til - når jeg tænker på, hvor han kommer fra.

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

Nåhhh … :wehuu:

Nurh, hvor er han sød. :wehuu:
Og ja, sikke et flot mønster han har mellem ørerne! :hjerte:

Stort tillykke med den lille dreng. :flag:

Tillykke med ham - han er bare skøn

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er han fin…ham Knud…Hjertelig til lykke…

:inlove: :hjerte: :yatta: :rundtosset::kor: :håndtryk: :guitar::heya:

Han er godt nok fin :wehuu:

Tillykke med ham :thumbup:

Ååårh han er lækker! :wehuu:

Tillykke med ham, hvor er han kær :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Tillykke med Knud, han er så sød :iloveyou:
Ja han har et fint mønster i panden :smiley:

Knud’s flotte M i panden står for MUUUS :wehuu:
Nu håber jeg han vil hærge Jer på det groveste…og lige et par tip. Nylonstrømper og at markulèrer dem MENS der er menneske indenunder, er hans speciale.
Kan se han har gang i sin bedste ven…IB (det hedder fjerkoste hos os, nemlig)…når nu han og Viggo først må mødes efter PCR-testresultatet er kmmet fra Lab.
Mys ham mange gange
Brita, der igen kan sove med bare tæer:)

[quote=kamikaze;418182]Knud’s flotte M i panden står for MUUUS :wehuu: