Så kom lille V til verden - en gyser

Min hunkat Chicabee QuinQuina havde termin idag - men klokken 1 inat var der ingen optræk til noget, så jeg daffede i seng, og stod op her kl 6.20. Jeg skulle på 1 salen og vække yngste datter.

På vej hen mod trappen kan jeg høre en killing pibe, og der på øverste trappetrin ligger en plaskvåd nyfødt baby. Mormis indfinder sig hurtigt, hun er tydeligt lidt forvirret over lynfødslen midt på trappen. Jeg får varmet og gnubbet lille V, og får mor og barn puttet godt og lunt i fødekassen.

Nu ligger de trygt og godt, og lille V hænger godt fast på en pat. Vi havde håbet der var 2 stk. Men pyt…lille V er stor og stærk og sund baby. Vi må se om vi kan låne et ammebarn.

Jeg tror lille V er en pige ( kønsbestemmelse har ikke haft 1 prioritet) - og er hun det, skal hun hedde Chicabee Viva La Vida - hun kan da ikke hedde andet. :smiley:
Pyhhhaaa sikken en brat start på dagen. Og gudskelov det var en hverdag med vækkeurets kimen.

Tillykke med Lille V:flag:

Åhhhr, hold da op for en gyser

Kæmpestort tillykke med lille V…
Jeg GLÆDER mig allerede til at se billeder :klappekat:

Ja så bliver man da meget hurtigt helt lysvågen!! Hvor var det godt at både mor og barn har det godt. Tillykke med den lille!

Sikke en gyser, men dejligt at det endte godt. Tillykke med lille - og sikke et flot (og passende) navn, “den” har fået. :slight_smile:

Puha ja så kan man da lige vågne om morgen når der ligger sådan en killing midt i det hele. Godt du skulle op.
Tillykke med lille V, glæder mig til at følge hende :inlove:

Godt det endte godt for det lille pus , stort tillykke med den lille Viva La Vida :flag::flag::flag:

Tak…så håber vi bare at lykken også smiler til os med farven. Hun må nemlig meget gerne blive tabbymasket, for dette bliver mormis eneste kuld, og farmis Poseidon tror jeg bliver kørt til afmontering snarest, da han stresser lidt over manglen på damer.

Nu skriver du jo i overskriften det var en gyser og så kom jeg til at tænke på at hvis nu det er en dreng, så ku han jo hedde Halloween :stuck_out_tongue:

Håber det er en pige for Viva la Vida er et perfekt navn! :thumbup:

Jamen så :kryds::kryds::kryds: for at det er tabby.
Min venninde og jeg små grin stadigvæk når vi kigger på hendes tabby pige .
For min venninde sagde det samme om hendes eneste pige i kuldet for 3 år siden.
Og hendes datter på 4 år , som var meget fremme i skoen , sagde meget klogt , jamen mor ellers så tegner vi bare nogle stribber på hende .:tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=HeroldDesign;703812]Nu skriver du jo i overskriften det var en gyser og så kom jeg til at tænke på at hvis nu det er en dreng, så ku han jo hedde Halloween :stuck_out_tongue:

Håber det er en pige for Viva la Vida er et perfekt navn! :thumbup:[/QUOTE]

Nej det skal starte med V - men Voodoo måske, syntes da nok jeg blev stukket et par gange i hjertet og hjernen.

:flag: Velkommen til verden lille V :hjerte:

Tillykke med det lille enebarn, glæder mig til at se billeder :slight_smile: :flag:

Tillykke …hold da op…jeg kan tænke mig du blev vågen på et splitsekund…dejligt at mor og baby V trives

Jeg plejer at være godt til at holde hovedet koldt under fødsler…meeeen var lige i panik i 5 sekunder her.

Hold da op sikke en opvågning! :besvimer:
Godt mor og barn har det godt, og stort tillykke med lille V :flag:

og med god grund…pyyyyy ha…jeg ville have skidt grønne grise

synd jeg ikke fik 3 forleden, ellers kunne du godt have lånt 1

Ihh tillykke med lille V … :hjerte:

Sikke da en start på livet, det jo ikke alle og en hver der bliver født på trappen :slight_smile:

Og håber hun bliver en smuk tabby :smiley:

[QUOTE=haneben;703841]og med god grund…pyyyyy ha…jeg ville have skidt grønne grise

synd jeg ikke fik 3 forleden, ellers kunne du godt have lånt 1[/QUOTE]

Mormis er heldigvis rigtig glad for sin lille baby…men optimalt om der havde været 2. Men lille V er en pige, har lige kigget da jeg ville putte et ekstra tæppe ind i kassen.

Nå det var godt…jamen så vil jeg da ønske dig tillykke med Chicabee Viva La Vida …