Så kom misserne online!

Nu har vores to katte fået deres eget lille hjørne af min hjemmeside. Jeg regner med at lægge flere billeder ud efterhånden som der kommer nogle gode :thumbup:

I skal ikke ta jer af jeg ikk er længst fremme i skoene mht. det engelske :tihi:
Men der sku sidde en og tænke " det der lyder da helt go-nat! " så smid mig lige en mail og jeg siger 1000tak og får det rettet så hurtigt jeg kan! :wehuu:

Håber i kan li den og sig endelig til hvis der mangler noget :slight_smile:

http://www.c-svenstrup.dk/animals.html

Der er flere billeder af kattene hvis i klikker ind på dem :slight_smile:

Hvor er dine bamser fine og det er dine misser også :wehuu:
Laver du bamserne selv?

Super super dejlige misser du har.

Aji sikke en masse dejlige bamser…elsker bamser

dine katte er osse enormt dejlige

tak for kikket

Smukke katte !! :savle:

Flotte Bamser !! :ok:

Hvor er du kreativ -likeit

Nej hvor er det sjovt at se billeder af dine to bamser = misserne. Super interessant, tak for dem. -wehuu

Hvor er de bare fine begge to! :thumbup:

• Og tøjbamserne er også rigtig gode. Hvor er de fint lavede. Kønne ansigter. :slight_smile:

fanstastisk billede - det er helt vidunderligt :slight_smile:

hej mus

de to bliver dejligere og dejligere… og på et eller andet tidspunkt vil jeg gerne købe en af dine bamser… har altid været helt syge med dem… Kommer jeres slanger og mus også på hjemmesiden

:wehuu::wehuu:

MUMS for et par lækre katte… og fiiiiine bamser - og hvor er du bare GOD til at tegne også…

Tak for kigget.

:slight_smile:

Tak skal i ha :slight_smile:

Jeg eeeelsker bamser… men mine ynglings er altså Cazzandra og Durango, de slår alt :wehuu::wehuu:

Måske også derfor jeg er så vild med maine coons, de er så vamse-bamset :slight_smile:

[quote=Battlestar;176239]

fanstastisk billede - det er helt vidunderligt :)[/quote]

Hehe ja, tror bare Durango fylder en halv gang så meget hvis han gjorde sådan nu -høhø Det er et billede helt tilbage fra dengang hvor vi fik ham :slight_smile:

Flot hjemmeside!!

Og nogle lækre katte du har :wehuu::wehuu::wehuu:

… og et fantastisk talent for at lave bamser - og fotografere dem :ok:

[quote=birtheras;176085]Hvor er dine bamser fine og det er dine misser også :wehuu:
Laver du bamserne selv?[/quote]

Det kan du tro - de er så hjemmelavede som de overhovedt kan blive :slight_smile:
Starter med et blankt stykke papir (eller 10:tihi:) hvor jeg så designer mønstret lige som jeg vil ha det før det tegnes over på stoffet :slight_smile:

[quote=line_refsgaard;176263]hej mus

de to bliver dejligere og dejligere… og på et eller andet tidspunkt vil jeg gerne købe en af dine bamser… har altid været helt syge med dem… Kommer jeres slanger og mus også på hjemmesiden[/quote]

Tak Line :slight_smile:

Vi har kun missårne nu. Det er vist snart et år siden vi kom af med slangerne. Jeg vil dog gerne ha et par tamrotter igen, men det er lige med at finde de rigtige :slight_smile: