Så kom pakken fra posthuset.....(mange billeder)

Jeg bestilte jo Britas første aktivitetstæppe og fik hentet det på posthuset idag sammen med den store pakke, som skal med til rafflet på udstillingen næste uge :slight_smile:

I første omgang lagde jeg tørfoder i flapperne, men selvom det ikke er noget, de får så meget af mere - og slet ikke Eagle Pack - var det ikke helt nok til at anstrenge sig for, selvom de godt var klar over, at der var “noget” -høhø

Så gik jeg ind og hentede en tyggestang og fordelte den lidt rundt - det var mere effektivt :stuck_out_tongue:

Helt som forventet holdt motivationen sig længst hos Sander - man er vel et madøre :sshh:

Det skal vi nok få glæde af for fremtiden, bare jeg sørger for den rette motivation :fløjte:

Fine billeder af de arbejdende misser :thumbup:

Hihi hvor er de søde :wehuu:
Hvad kostede sån et tæppe :?

Jeg gav 225 for det - måske var det, fordi det var førsteudgaven og dermed ikke nødvendigvis perfekt i Britas øjne, det må hun nok hellere selv svare på :slight_smile:

Herlige billeder. -wehuu -wehuu -wehuu

:wehuu::wehuu::wehuu:

Helle-dusse-da.

Der er de der tre overforkælede hankatte :hjerte::hjerte::hjerte:

De forstår da at få det bedste ud af livet… dejlige kræ.

:slight_smile:

:wehuu: der er jo min yndlings-sander
Nuui hvor er han dygtig :ok:

Til Celina (og andre der måtte være interesserede)
Et terapitæppe koster…ja det ved jeg ikke.
Det handler om hvilket stof/materialer der er brugt.
Men jeg kan garanterer det altid vil være billigere end de gængse tæpper.
Min force er, jeg ike skal tjene på det, men kun have et lille overskud til min hittekattekonto.
Men skal jeg skrive noget…et sted mellem 200 og 350 kr.
Og skal det syes udelukkende i DYRT patchworkstof koster det nok 600 kr for patchworkstof koster spidsen af en jumbojager :ups:

Der bliver godt nok lugte igennem -høhø

Hvad har Brita dog syet ind i aktivitetstæppe , er det museduft :tihi:

De nyder rigtigt livet , de 3 overlækre misser :wehuu::wehuu:

habibi havde sat sine spor, som du kan se i en anden tråd :tihi:
det er præcist som med de nullerputsenge der sendes rundt om…de snuses og inhaleres også på livet løs
det hele er med i prisen :fløjte:

2 smukke misser og deres nye aktivitetscenter :wehuu:

Wow et spændende tæppe misserne har fået :thumbup: Det er da et aktivitetstæppe der lever op til navnet må man sige :thumbup::thumbup: Er det sidste nye design fra Kamikaze :? Er misserne stadig glade for det :?
Sanders røde farve virker rigtig varm og smuk blank :wehuu: I det hele taget så har dine burmesere en smuk blank pels… :hjerte::hjerte::hjerte:skønne misser :wehuu::wehuu::wehuu:

Prøver igen…Cedille fik min indlæg til at forsvinde.
Hun nullerputter p.t. så jeg ligner julemanden men med sort skæg -fin
DÈT jeg ville skrive er…jeg er igang med at sy et terapitæppe og en nullerputseng der matcher…det er da æstetik så det klodser :tihi:
Sådan et sæt koster 400 kr MED porto [cat01.gif]

[quote=Mie;174012]Wow et spændende tæppe misserne har fået :thumbup: Det er da et aktivitetstæppe der lever op til navnet må man sige :thumbup::thumbup: Er det sidste nye design fra Kamikaze :? Er misserne stadig glade for det :?

Det er førsteudgaven af Britas nyeste påfund :thumbup: Det blev også undersøgt i går aftes, men der var der kun tørfoder tilbage i lommerne og så er det ikke så interessant. Jeg vil prøve i aften med deres nyeste yndlingsguf - hjortetunger - som jeg vil tro, lugter mere igennem :D:D
Sanders røde farve virker rigtig varm og smuk blank :wehuu: I det hele taget så har dine burmesere en smuk blank pels… :hjerte::hjerte::hjerte:skønne misser :wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Både Sander og Guinness har altid haft en flot pelskvalitet, men på Galliano kan man virkelig se forskellen fra da han næsten kun spiste tørfoder og så til nu, hvor han næsten kun spiser vådfoder (tilsat en smule råt). Den er blevet meget blankere, glattere og skiller næsten ikke :thumbup: Glæder mig til at hive ham med på show igen efter sommeren og høre, hvad dommerne siger til ham nu :kryds::kryds:

Be’ om et menukort…vådfoder og råt…hvad indebærer det.

Ja, jeg vil også godt vide hvad du fodrer Galliano med af vådfoder og hvad det rå består af :? Er Galliano med på billedet i denne tråd?

Jamen, Galliano er da med på de fem første billeder - og især på billede 5 synes jeg, hans pels skinner flot :thumbup:

Efter hans gentagne blærebetændelser (som jo ikke har gjort noget godt for hans pelskvalitet) besluttede jeg at gå næsten 100% over til vådt og det er helst uden korn/grøntsager og uden sukker, så det har da taget lidt tid at finde forskellige produkter - godt hjulpet af en tråd på et andet forum og andre fodernørder :thumbup: Efter min tur til Malmø står det svenske mærke Mjau højt på menuen og popularitetslisten, men ellers er det primært Schmusy og zooplus-pølser fra zooplus (vi har prøvet flere mærker, der opfylder kravene, bare ikke smagstesten her i huset -høhø) og Lux fra Aldi, der bliver spist.

Så er jeg i det små begyndt på råfodring, bl.a. fordi Sander har rødt tandkød og så fordi jeg ser det som en naturlig forlængelse af skiftet til vådt og der var jeg i mandags til foredrag med Marianne Thornberg, som er forhandler hos www.rigtighundemad.dk og derudover har jeg været hos barf.dk hvor de godt nok ikke vidste meget om kat, men der fik jeg mesterhakket kanin, lammeben i småstykker og grofthakket kalkun og især kalkunen er et kæmpehit hos Sander :ok: Efter foredraget købte jeg fem forskellige pakker og har indtil videre kun prøvet hvalpekomplet - med rimelig succes. Til gengæld er gufferne, som nu består af tørrede oksestruber, tørrede hjortetunger, tørrede kyllingebryststrimler, lammeluftrør og kyllingehalse et hit hos både Sander og Galliano, der på den måde stadig får mad, der knaser :smiley:

Udover den bedre pelskvalitet hos Galliano har han nu været blærebetændelsesfri i ca. 2 måneder - uden medicin - og Sander har tabt sig og fået mere muskelmasse og indtil videre let forbedret tandkød (det sker jo ikke fra den ene dag til den næste). Så jeg fortsætter ufortrødent og bliver forhåbentlig klogere på især råfodring med tiden :slight_smile: