Så kom Tante Tut´s kuld til verden

AAAIII bimsebamser!, glæder mig til billederne!!!:hjerte::hjerte:

:inlove:

Yay, små mini-Tanter! :hjerte: Jeg glæder mig til at se dem! :yatta:

Nå… jeg troede det var et album med Madonna :stuck_out_tongue:

Stort tillykke! Tullen her glæder sig allerede til at få en navnesøster :muhaha: :muhaha: :muhaha: (blåmasket og blåøjet - chek!) Men ved nærmere eftertanke er det måske meget for meget med flere af hendes slags :yikes: (:hjerte:)

[QUOTE=Ann R;550270]Nå… jeg troede det var et album med Madonna :stuck_out_tongue:

Stort tillykke! Tullen her glæder sig allerede til at få en navnesøster :muhaha: :muhaha: :muhaha: (blåmasket og blåøjet - chek!) Men ved nærmere eftertanke er det måske for meget for meget med flere af hendes slags :yikes: (:hjerte:)[/QUOTE]

Vi har skam allerede en blåøjet Tulle…og hun er allerede en strid tøs :0))

Årh tillykke med dem :slight_smile: Glæder mig til at følge dem :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Taaaaaaaaaark… og Tai Chi er bare i orden med mig - det er st SKØNT navn.
:wehuu:

Har tænkt navne hele dagen :høhø::høhø:

Tara (Borte med blæsten)

Tess (filmen Tess)

Tokade (lækker parfume)

Total Beauty

Toy Boy

Tomb Cat

Techno Troll

Tiramisu Touch

:wehuu::wehuu:

Ja, det skulle ikke undre mig… :slem: :slem: :slem:

Ja, det er det jo også :slight_smile: Det kan faktisk betyde rigtig mange ting. Har lige tjekket det på Google.

Jeg tænkte på dette, som jeg jo nok har hørt, mens jeg boede i Storbritannien under Thatcher (so help us!):

Conservative politics has also maintained an association with the phrase and blue was adopted as the colour of the Tory Party in England (later called the Conservative Party). Staunch Conservative supporters, those whom Margaret Thatcher would have called ‘one of us’, are known as ‘true blue’ Tories.
http://www.phrases.org.uk/meanings/true-blue.html

Og så skal jeg nok lade være med at spamme tråden mere :slight_smile:

[QUOTE=galath;550335]Ja, det er det jo også :slight_smile: Det kan faktisk betyde rigtig mange ting. Har lige tjekket det på Google.

Jeg tænkte på dette, som jeg jo nok har hørt, mens jeg boede i Storbritannien under Thatcher (so help us!):
[/QUOTE]
Jeg forstod faktisk godt, hvor du ville hen :kram: - jeg kom bare til i første omgang at tænke på noget helt andet. Det er for resten et godt pop-album :ok:

Tillykke med bimserne :smiley:

Tuttens skriblerier om et navn fik mig til at tænke på en bog, der hedder:
Tante Grøn, tante Brun og tante Lilla.

Godt katten skal hedde True Blue og ikke Tante Blå, for en sådan findes der altså ikke :klapper:

True Blue er i øvrigt et rigtig flot navn :ok:

Tillykke med tutterne :love2:

Glæder mig til at se billeder af dem . :thumbup:

Er sikker på at de er helt fantastiske :wehu:

Nå jeg har fået sovet lidt…og fået kigget i den anden ende af de små tutter.

2 piger :hjerte:
2 drenge :hjerte:

Tillykke med de små.

Teresa

Tillykke med de fire!

Glæder mig til at se billeder af dem, og til at høre dommen over navnene

Tillykke med tutterne :smiley:
Den ene af pigerne skal da hedde Tante tut? :smiley:

Tillykke med dem. Det lyder rigtig hyggeligt med et Tante Tut kuld :tihi:

Tillykke endnu engang :slight_smile: Altså, hvis jeg skal overtage en af dine blå bimse babyer, så vil jeg have et sejt navn og helst et disney navn (selvom jeg kun kan komme i tanke om tornerose) og jeg vil jo helst ha en dreng, og det tror jeg ikke er et godt drengenavn :slight_smile: Men jeg glæder mig over enormt meget til at se de små pus :slight_smile:

Navne:
Tila
Tulle
Tornerose
Tascha
Trille

True blue (Vidunderligt navn der kom op fra Tante Tut der)

Ku sagtens komme med andre navne, men så ville de gå over i biler da jeg er meget bilglad, så som Turbo, Toyata, Texas, Tequila, :slight_smile:

Endnu engang stort tillykke! Glæder mig til at se og hører hvordan se små udvikler sig :slight_smile:

[QUOTE=Northved;550566]Tillykke endnu engang :slight_smile: Altså, hvis jeg skal overtage en af dine blå bimse babyer, så vil jeg have et sejt navn og helst et disney navn (selvom jeg kun kan komme i tanke om tornerose) og jeg vil jo helst ha en dreng, og det tror jeg ikke er et godt drengenavn :slight_smile: Men jeg glæder mig over enormt meget til at se de små pus :slight_smile:

Navne:
Tila
Tulle
Tornerose
Tascha
Trille

True blue (Vidunderligt navn der kom op fra Tante Tut der)

Ku sagtens komme med andre navne, men så ville de gå over i biler da jeg er meget bilglad, så som Turbo, Toyata, Texas, Tequila, :slight_smile:

Endnu engang stort tillykke! Glæder mig til at se og hører hvordan se små udvikler sig :slight_smile:[/QUOTE]

Hvad med Thomas O’Mally ?

Er en af drengene en rigtig bandit (det må de jo nødvendigvis være når det er et TUT kuld) så er Torpedo og Tyson da også gode navne :høhø:

Se det var da perfekt!!! :slight_smile: Og jeg som endda lige har se aristocats med min datter :-S Skammer mig haha