Så kom tiden hvor vi måtte sige farvel

Ja, så skete de uundgåelige, vi måtte aflive vores dejlige kat på 18 år,
hun havde tabt yderliger 500 gr på 14 dage, så til morgen rigede jeg til dyrlægen og fik tid, i formiddag, hun fik en stor portion af sin yngligsmad, knus og kram, før jeg og min datter kørte til dyrlægen, hvor vi holdt den til den var sovet ind.
Hvil i Fred dejlige Duchezz

-engel

R.I.P. smukke pige :frowning:

Hej

Åhh det gør mig ondt. Hvil i fred smukke kat. Hvor var hun smuk og hun fik en god alder.

-kramer

Det gør mig ondt at læse. - Men hold da op for en flot alder hun nåede op i!

R.I.P smukke Duchezz.

:rip: lille mis efter et langt og dejligt liv

Det er SÅ trist, når man skal af med sin kat

Men sikke en flot alder hun opnåede.

:ked::ked: Det er aldrig sjovt at sige farvel til sin kat - heller ikke selv om den har opnået så flot en alder :ked::ked:

…men jeg kan jo læse, at det var den rigtige beslutning, og det får man det så godt med, når det lige er kommet lidt på afstand, for det er sådan vi tager ansvar for vores dyr.

Stort trøsteknus til dig

-kramer

Åh det gør mig ondt!

RIP!

Husk Kærlighed er evig!

RIP Duchezz

Det gör saa ondt at miste en kär ven…

At elske hedder ogsaa at kunne sige farvel

Åh sikke en smuk pige.

Det var sørme også en flot alder.

Mange tanker til jer.

En flot kat :inlove: - der må have haft et flot liv, når hun kunne nå så høj en alder.

:rip: Duchezz

Varme tanker og -kramer

Åhhh hvor sørgeligt, men flot høj alder og meget smuk kat…:rip:

Kram herfra :hjerte:

Du har min dybeste medfølelse!

Vi ved det jo, når vi får en kat (eller hund) i familien, at der også kommer en dag, hvor vi skal sige farvel til den.
Dette er heldigvis ikke en tanke, der plager os i dagligdagen, og så sker der tit det mærkelige, at jo ældre vores firbenede ven bliver, des mere “tidsløs” bliver den også.

Det gør ondt at miste et ungt dyr, men jeg synes, det gør næsten fysisk ondt at skulle sige farvel til et gammelt dyr, også selvom man ved, det har haft et langt, godt liv og til sidst en barmhjertig og nem død.

Jeg mærkede det, da jeg måtte sige farvel til Musse på 17 år!

Vi mister dem bare aldrig helt, for de bor for altid i vores hjerte.

Det gør mig ondt for jer :ked:

Sikken en flot alder, og en meget flot kat!!

R.I.P

Rigtig flot alder.

Og hun var rigtig smuk. Elsker hvide katte. :slight_smile:

R.I.P lille mis. Sov sødt.

:rip: sødeste duchess…Godt at hun nåede at få et langt og godt katteliv, det er jo en flot alder at nå…

God rejse smukke mis :rip:

Ja, det er en smuk mis - det gør mig ondt, at I skulle af med hende. Men det var mange dejlige år, I fik lov til at beholde hende - så godt I hjalp hende afsted på den sidste rejse.
Mange trøstekram og knus

Søde Anna

Hvor var hun dejlig din Duchess- jeg levede i mange år med en hvid husmis Chili, som måtte alt for tidligt herfra. En smuk og værdig afsked er det bedste vi kan gøre, når sygdom tager over.

Kærlig hilsen og pøj pøj med de nye planer

Linda