Så kommer der Badeællinger

Nu er Mimi endelig gået i fødsel. :thumbup: Hun vil meget gerne have Fanni il at holde hende i poten, men hun synes at det er noget farligt noget… :venter:
Hun har heldigvis valgt den ene store transporttaske til at føde i. :inlove:

Uuuh spændende! Vi krydser fingre og poter for en let fødsel.

[QUOTE=velfa;1310569]Nu er Mimi endelig gået i fødsel. :thumbup: Hun vil meget gerne have Fanni il at holde hende i poten, men hun synes at det er noget farligt noget… :venter:
Hun har heldigvis valgt den ene store transporttaske til at føde i. :inlove:[/QUOTE]

Det er jo kronprinsens fødselsdag - det kalder jo næsten på nogle royale navne :tihi:

11.48

  1. Killing, en stor dreng på 88g

[QUOTE=velfa;1310574]11.48

  1. Killing, en stor dreng på 88g[/QUOTE]

Velkommen til verden lille blå Frederik Andre Henrik Christian, badeælling til Danmark og Thailand :flag:

12.48

  1. killing, en stor pige på 90g

13.05

  1. killing, en mindre pige på 82g

13.33

  1. killing, en mindre pige på 84g

Sikke det går :smiley: Stort tillykke med de 4 :hjerte:

Så er det lige, om der er flere :wink:

Tillykke med de foreløbige 4… spændende at se om der er flere :muhaha:

14.05

  1. killing, en mindre pige på 84g

Mimi ligger nu helt stille og killingerne dier på livet løs. De har nogle imponerende stemmer af så små væsener. Der er ingen tvivl om at de er Badeandens oldebørn. :wehuu:

Rigtig hjertelig tillykke :flag:
:stork:

NP og jeg blev hidkaldt som fødselshjælpere :inlove:
Bortset fra at de to første killinger tydeligvis havde en diskussion, om hvem der skulle først, mens de lå i fødselskanalen sammen (begge havde bobler ude på en gang):p, gik alt som smurt:ok: Drengen var tydeligvis lidt træt efter at have vundet diskussionen med søster, så han var lidt stille til at starte med, hvilket forvirrede Mimi. Med søsteren vidste Mimi præcist, hvad der skulle gøres! Hun var meget utålmodig for at komme ud af fosterhinden (for at diskutere færdig med brormand:?), så hun slog selv vejen ud, hvilket hjalp godt til at vække Mimis instinkter:ok: De 3 næste blev smuttet som mandler:) Mimi spiste alle 5 moderkager, så det varer nok lidt, inden hun bliver sulten igen:p
Marie tog lidt billeder undervejs, som hun sandsynligvis deler, når hun har fået sig en velfortjent lur:zzz: Vi forventer ikke at høre meget fra Marie de næste dage:p - hun sukker over killinger :wehuu:

Stort tillykke med det flotte kuld :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

4 piger og en dreng, det må det være en hver opdrætters drøm.:thumbup:

[QUOTE=Wijelo;1310587]Stort tillykke med det flotte kuld :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

4 piger og en dreng, det må det være en hver opdrætters drøm.:thumbup:[/QUOTE]

Det giver mig bestemt noget at tænke over :gruble:

Stort tillykke med de 5 små badeællinger :hjerte:

5 styk og de er alle rede begyndt og lyde som Fanny :yikes:

Tro vidst Camilla skal havde høreværn med til dig . Men stort tillykke det skal nok blive sjovt at følge

Stort tillykke :flag::flag::flag::flag::flag: med de fem. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :thumbup:

Der er idyl i fødekassen med masser af små miv og smaskelyde. Jeg har fået en god lang lur, for jeg har ikke sovet i nat.

Fanni har sneget sig hen i min fodende, hvilket er modigt da fødekassen står ved siden af min hovedpude.

Den stolte mor. :wehuu:

Tillykke med femlingerne :thumbup: