Så kommer der Badeællinger

Tillykke med de små nye “ællinger”:flag::hjertehop:

Til lykke med ællingerne - det var da værd at vente på :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=velfa;1310607]Der er idyl i fødekassen med masser af små miv og smaskelyde. Jeg har fået en god lang lur, for jeg har ikke sovet i nat.

Fanni har sneget sig hen i min fodende, hvilket er modigt da fødekassen står ved siden af min hovedpude.

Den stolte mor. :wehuu:
[/QUOTE]

Tillykke med de små, og undskyld at jeg fik skrevet at du ikke skulle regne med søvn torsdag nat ( gad vide om jeg kan gøre det samme med lottotallene :gruble: )

Tillykke med dem :flag:

Stort tillykke! :slight_smile:

Stort tillykke. Hvor ser de dog dejlige ud. :wehuu:

Tillykke med dem:flag:

Tillykke med de små blå :hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte::stork::hjerte::stork: :slight_smile:

Mimi er stadigvæk lige stolt over sine babier. :inlove:

Fanni fortæller stadigvæk Mimi temmeligt højlydt, at hun ikke vil kendes ved Mimi og hendes kastratspisende killinger… :brist:

Hende Fanni von Badeand må da se at komme sig over sig selv!
Mimi og bebser er jo smækkerlækre! :hjerte:

[QUOTE=HolmeInc;1310663]Hende Fanni von Badeand må da se at komme sig over sig selv!
Mimi og bebser er jo smækkerlækre! :hjerte:[/QUOTE]

Men det er sgu også synd for frk. Badeand, at hendes verden styrter i grus igen så kort tid efter sidste gang, da Mimi kom hjem…

Var hende og Mimi ikke blevet gode venner igen efter Mimi kom hjem fra Polen?
Mon ikke hun snart bliver enig med sig selv om at killinger er søde?

[QUOTE=HolmeInc;1310666]Var hende og Mimi ikke blevet gode venner igen efter Mimi kom hjem fra Polen?
Mon ikke hun snart bliver enig med sig selv om at killinger er søde?[/QUOTE]

De var lige nået at blive venner, men det gik fløjten, da Mimi fik veer. Så skred Fanni og mente, at Mimi var djævleyngel derefter. :yikes:

Men det vil heller ikke undre nogen, at den største pige i kuldet er en skriger… :tihi: Hver gang hun ryger af patten, så skriger hun som en stukken gris. :skrige: Ja tak, de andre skriger da også, men ikke helt med den samme volumen. :klappper:

Åh Fanni, bare vent til de begynder at kunne kravle

Så flytter hun. :lol:

:venter: nu er det mange dage siden Blåtlingerne har været vist frem :venter:

Der bliver taget billeder af killingerne i dag.

Verdens sødeste Mimi og hendes badeællinger.

Killingerne er 5 dage gamle og der er allerede 2, som er ved at åbne øjnene. Alle badeællingerne laver hver deres søde lille knirke lyd. :inlove:

Grøn: Dreng
Er nu blevet den største i kuldet, men nu sover han jo gerne med en pat i munden. :tihi:

Rød: Pige
Har været den tungeste indtil i dag. Hun er den, som skriger højst og er bedst til at erobre en dievorte. :skrige:

Orange: Pige
Den mindste, men ikke langt fra de andre.

Lilla: Pige
Hun er normalt en mest stille. Hendes knirken er den mest charmerende. :inlove:

Pink: Pige
Hun var slet ikke færdig med at sutte. :drik:

[QUOTE=velfa;1310862]Pink: Pige
Hun var slet ikke færdig med at sutte. :drik:
[/QUOTE]

Hvad ligner det også sådan at afmontere hende bare for at tage billeder :venter: :høhø:

Hvor er de dejlige:smelter: Hvordan går det med Fanny- har hun vænnet sig lidt til de farlige ællinger?