Så kommer han snart! Så kommer han snart!

UUUUHHH HA!!! Jeg kan slet ikke vente! Der går en uge endnu før vi får lille O’maley hjem, og jeg kan slet ikke vente. Dem der har ham nu, har døbt ham Rasmus, men det synes vi ikke var det rigtige navn, da han skal være livs patner til vores dejlige Duchess (mainecoon/et eller andet blanding) Han er en dejlig blanding mellem en MEGA super flot rød Maine coon far, og hans mor er en skøn blandning mellem en perser og en Helig Birma. Og han er en rigtig lille fars mis, han elsker at putte hos sin far(kat) og da vi var oppe og besøge ham, kravlede han lynhurtigt op til Peter(min bedre halvdel) og lagde sig til at sove!

IIIIHHH Hvor jeg bare glæder mig maks meget!

Men hvad nu hvis Duchess ikke vil acceptere ham? -græd -jegkrydser

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig helt vildt meget. Jeg tror ikke, du behøver at bekymre dig. Der går sikkert max. en uge og så er de bedste venner -jegkrydser ]

Ihhh det bliver spændende [bigloony]

Hvor gammel er Duchess? og hvor længe har hun boet alene sammen med jer…?
hun accepterer ham da forhåbentlig…

Duchess er snart 10 måneder gammel og har boet alene hos os siden hun var 14 uger. Vi tog beslutningen om at hun skulle have en lille kammerat fordi vi opdagede at hun var begyndt at slæbe rundt på en tøjdyrs tiger vi har (som er halv hendes størrelse). Hun tog ham med i seng, og hentede ham med ned igen om dagen og legede med ham. Hun har enda liggede og puttede med ham om natten. Det er bare så sødt men vi tænkte at hendes forhold til tigeren var måske lidt usundt og gav nok riglig grund til at finde en lille kammerat til hende.

Nøøøj hvor spændende Jeg kan godt forstå du glæder dig :-))

Ja ok… Så må vi se om hun vil dele sin gamle ven, med sin nye ven… -hæhæ

Forhåbentlig går det helt fint… Specielt når hun ikke er ældre [bigloony]

Jeg håber rigtig meget på at O’maley får samme store poter som sin far. Hans forepoter var nok på størrelse med en 5 krone…Mmm dejligt og han var kun et år. -love

Kan godt forstå i glæder jer. Hvor er han bare dejlig suk -wow -wow -kat3 -kat3 -kattedans -kat4

-velkommen Ihhh hvor er han fin Michelle…

Hvis Dyssen ikke opføre sig ordentlig sender jeg Charlie op til hende…

HI HI ja! Gør det - det bliver hun nok rigtig glad for…hehe

HOV HOV Charlie skal ikke op til Dyssen… næææææ nej skal han nogen steder er dety HER

-rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge -rækkermegatunge

Kan godt forstå i glæder jer til at få ham hjem. -felixsylvester Hvor længe er der til i må hente ham??

Så er der dømt ventetid -høhø

Jeg har også en O´mally -høhø

den hedder bar Hilly Billy Gracelin O´mally

Håber du kan få tiden til at gå hurtigt -love

[/quote]

HOV HOV Charlie skal ikke op til Dyssen… næææææ nej skal han nogen steder er dety HER

Har du da også en der skal opdrages Sine… -høhø

[/quote]

HOV HOV Charlie skal ikke op til Dyssen… næææææ nej skal han nogen steder er dety HER

Har du da også en der skal opdrages Sine… -høhø[/quote]

Ja Theodor kunne godt bruge en der kunne sætte ham lidt på plads. han er super sød og kærlig ved os, men Shecas skal bare drilles HLE tiden og især når hun sover motocanaglia_nonegiusto motocanaglia_nonegiusto

Vi skal op og hente ham på fredag - nøj hvor det bare føles som en evighed!!! -what

Så prøv at forestille dig hvordan vi har det, vores vanilla er kun 4uger, så der går 8uger endnu før vi kan hente hende -felixsylvester -felixsylvester -felixsylvester

IHHHHHHHHHHHHH hop hop hop

4 UGER??? PUUUUUUUUUHAAAA…

Ja med det vente tid kan jeg ikke lade være med at nævne at min er 4dage så der er læææænge til vi kan hente ham.

Ja jeg er også så småt begyndt at hive miot hår ud af bare utålmodighed -felixsylvester
Vi skal dog besøge hende igen på søndag, og har aftalt med opdrætter at vi løbende gerne må komme på besøg. Det altid hyggeligt, også fordi jeg altid har så mange spørgsmålFnis