Så lykkedes det

Ja - nu må jeg bare fortælle om det… Da det lige nu er lutter idyl i vores lille hjem.

For 1 år siden ventede vores hvide pige - Winterfield - sig. Hun fik veer og fik født 1 killing - men derefter stoppede det. Peter kørte til dyrlægen med hende og han kunne mærke at hun stadig havde killinger i sig. Winterfield fik så en ve-fremkaldende sprøjte og Peter kørte hjem med hende. Der skete INTET !!!

Vi havde konstant kontakt med dyrlægen og vi blev enige om at når jeg kom hjem fra arbejde - kørte jeg afsted med hende. Da jeg stod hos dyrlægen med Winterfield - var spørgsmålet så : endnu en ve-fremkaldende sprøjte eller kejsersnit. Jeg var altså lidt oppe og ringe og bestemte mig for kejsersnit. Gudskelov for det - for da Winterfield blev åbnet havde hendes livmoder snoet sig 1 omgang sig selv og hun havde aldrig født de små af sig selv.
Kejsersnit gik fint og vi fik at vide at livmoderen ikke havde taget skade af at være snoet… Meeeeeeeeeeeeeeeeen jeg var nu ikke helt på toppen i lang tid med at få Winterfield parret… for jeg har ikke haft nerver til det - ganske enkelt.

Nå men tiden gik og Winter gik jo i løb og jeg trak den meget… Men Peter mente at vi måtte tage tyren ved hornene - og parre hende… Som sagt - så gjort… I fredags havde Winterfield dag 65 og jeg tog hjem fra arbejde inden Peter kørte… Dyrlægen var beredt på, at vi evt kom akut - og så var det bare at vente… :bebe::bebe::bebe:

Lørdag morgen gik Winterfield i fødekassen og begyndte at presse… først fødste hun en kæmpe killing - som desværre havde åben navlebrok. Så den måtte vi sige farvel til - men heldigvis var der endnu en baby… en lille hvid prins… som nu ligger sammen med sin meget omsorgsfulde mor - Winterfield…

Og jeg er taknemmelig for at det gik naturligt til… ingen kejsersnit og ingen neutralisering… jeg er bare så ufattelig lykkelig og måtte dele dette med Jer… :thumbup::thumbup:

Stort tillykke med jeres skønne dreng .og hvor var det godt at det denne gang gik godt :slight_smile:
Ved jo hvor spændt I har været over denne parring og jeres håb om at det skulle går godt.

Glæder mig til billeder af den lille guldklump og hans skønne mor .)

Sikken dejlig historie - forstår godt nerverne hang uden på kroppen.

Held og lykke med mor og knægten

Tillykke til jer og jeres mormis.
Glæder mig til billeder af den lillemisling!:hjerte:

KÆMPE tillykke med den lille dreng :juhu::juhu:

Super dejligt at læse - STORT tillykke med den lille ny

Forstår godt at nerverne har været uden på trøjen denne gang - skønt at hun fødte uden problemer :ok:

Tillykke med den lille prins :):slight_smile:

hvor dejligt at høre !!!

Stort tillykke med den lille ny. :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

tillykke med den lille snebold :slight_smile: hvor er det godt det gik som det skulle :slight_smile:

Smukke smukke Wintherfield :hjerte::hjerte:

Hvor er det dejligt at det gik godt med fødslen :juhu: og et stort tillykke med den lille baby :slight_smile:

Stort til lykke med smukke Winterfields prins :slight_smile: og rigtig dejligt at I kunne glæde jer over en god oplevelse for både jer og missemor.
Er spændt på billeder …weeeeeee
Trist med den lille :frowning:

Tillykke med den lille ny. :slight_smile:

Tillykke med den lille ny…
Hvor er det dejligt at læse så skøn en ting… hvor det glæder mig…

Glæder mig til at se billeder…

Easter has gone white :høhø: …Winterfield har lavet sin helt egen Easter Buddy :smiley:

Dejligt at læse at fødslen gik godt denne her gang, tillykke jeres hvide prins :slight_smile:

Tillykke med ham, og at det hele gik som det skulle! :slight_smile:

Sikke en dejlig historie, elsker happy endings.

Og hvor godt hun fik en lille misling at tage sig af, det ville næsten ikke have været til at bære om hun kun fik den ene der døde…

Dejligt du delte historien med os, kan godt forstå din lettelse.

Tillykke med den bette prins :slight_smile:

Tillykke moster med din nye hvide WinterPrince :slight_smile:

KH
Linda

Tusind tak skal I have - hvor er I søde :inlove::inlove:

Det går super godt - den bette hvide kanin har taget 50 gram på siden lørdag. Så vi er rigtig godt tilfredse. Han er tyk og fed - og vi hører ham slet ikke… for han er så fyldt med fløde at han ikke ORKER rykke med ørerne :D:høhø::D:høhø: