Så må jeg vist hellere vise et enkelt billede også

Jeg plejer jo ikke at vise så mange billeder, glemmer ofte at tage dem, eller så er batteriet fladt, men her er lige et af Lord Snowdon fra forleden dag -thumbs
Han bliver 3 år til september, og vokser endnu -thumbs
Han er lige ved at anlægge sig pels igen efter den store fældetur i foråret.

-forelsket -forelsket -love -love -forelsket -forelsket -love -love Han er godt nok lækker -forelsket -forelsket -love -love -forelsket

Er du da vimmer Birgitte jeg lærer det aldrig. Husk det med at advare -forelsket -savle -forelsket -savle -forelsket -savle

han er simpelthen så fantastisk lækker -love -love -love

Takkk, snakker stille, for tænk hvis han høre I roser ham, jeg har nemlig lige skældt ham ud, eftersom jeg for et par måneder siden havde kæmpet ham ned i vægt til 9,7 kilo, havde ham så igen på vægten idag, og da står den 10,3 -øøøvvvs han går simpelthen og æder killingernes mad -rulleøjne

Kan du så være søde ved din skønhed Du er bare sååååååååååå smuk -forelsket -forelsket -forelsket

Lad ham dog spise det lilllllle pus -love -love

Ja du ved det jo, at jeg syntes han er lækker -love -love -love -love

-forelsket -forelsket -forelsket Hvor er han bare dejlig… han er bare så rå lækker den dreng

Kan du så være søde ved din skønhed Du er bare sååååååååååå smuk -forelsket -forelsket -forelsket

Lad ham dog spise det lilllllle pus -love -love[/quote]

Karen søde, han har altså været over 12 kilo, jeg har kæmpet med at få ham ned på bare en lidt normal vægt, og nej det er ikke pels det hele -rulleøjne
Men ja han er en fantastisk dreng en rigtig bamsedreng -love -forelsket -love , og ved du hvad… han elsker at putte, elsker at ligge i arm, elsker at nysse og gider man ikke så nikker han en skalde, og tro mig, man kan godt få blå øjne, har fået et for nogle måneder siden [smilie=hate-tunz.gif]

jeps ved at du er forelsket, jeg ville nyde synet af dig som skulle holde ham i stræk på en udstilling hos en dommer der bare tager sig goooooooooooooooooooooo tid -shhhh hvorfor… fordi du er sådan en lille nips -thumbs
Tak søde Pia

Og Hanne, jeg er sikker på, at du ville blive endnu mere forelsket hvis du kom på besøg, bare spørg Judy/Vingsted, hun blev næsten overfaldet da hun var her sidst -thumbs

Og Hanne, jeg er sikker på, at du ville blive endnu mere forelsket hvis du kom på besøg, bare spørg Judy/Vingsted, hun blev næsten overfaldet da hun var her sidst -thumbs[/quote]

Jamen det glæder jeg mig til, for en eller anden dag, får du lov til at give kaffe og lidt til…

Og Hanne, jeg er sikker på, at du ville blive endnu mere forelsket hvis du kom på besøg, bare spørg Judy/Vingsted, hun blev næsten overfaldet da hun var her sidst -thumbs[/quote]

Jamen det glæder jeg mig til, for en eller anden dag, får du lov til at give kaffe og lidt til…[/quote:1oumseph]

Hanne jeg har også en seng du kan sove i, så kan du få Lord Snowdon og Prutten som selskab, men der er ingen søvngaranti :smiley: :smiley:

jeps ved at du er forelsket, jeg ville nyde synet af dig som skulle holde ham i stræk på en udstilling hos en dommer der bare tager sig goooooooooooooooooooooo tid -shhhh hvorfor… fordi du er sådan en lille nips -thumbs
Tak søde Pia[/quote]

Hæ hæ, ja det skulle ikke undre mig du ville nyde det -høhø men det må jo komme an på en prøve hvor lææææææænge jeg kan holde til det -bleg

Han er da uhyrlig lækker -forelsket Ham gad jeg godt holde i stræk i 2 timer… :smiley:

Wooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwww, lækker, lækker dreng

Ihhh Birgitte, han er godt nok flot

Han er bare så lækker, men det ved du jo godt, har sagt det mange gange. -forelsket -forelsket

Og Hanne, jeg er sikker på, at du ville blive endnu mere forelsket hvis du kom på besøg, bare spørg Judy/Vingsted, hun blev næsten overfaldet da hun var her sidst -thumbs[/quote]

Jamen det glæder jeg mig til, for en eller anden dag, får du lov til at give kaffe og lidt til…[/quote]

Hanne jeg har også en seng du kan sove i, så kan du få Lord Snowdon og Prutten som selskab, men der er ingen søvngaranti :smiley: :D[/quote:36m3wakv]
Åh to sovebamser på en gang mums

WOW -lazykitty han er bare så super smuk -lovelove -lovelove -lovelove -lovelove Har været vild med ham siden du viste billeder af ham som lille bitte -thumbs

MVH
Gitte

Birgitte du viser alt alt for få billeder -muhaha

Og hold op hvor er han bare blevet grande ham Lord Snowdon… manner en knægt -love -love -love Se lige de poter der !

… og kan du så få taget billeder af resten af banden også tak [bigloony]