Så må jeg vist hellere vise et enkelt billede også

jeps ved at du er forelsket, jeg ville nyde synet af dig som skulle holde ham i stræk på en udstilling hos en dommer der bare tager sig goooooooooooooooooooooo tid -shhhh hvorfor… fordi du er sådan en lille nips -thumbs
Tak søde Pia[/quote]

Hæ hæ, ja det skulle ikke undre mig du ville nyde det -høhø men det må jo komme an på en prøve hvor lææææææænge jeg kan holde til det -bleg [/quote]

Jeg husker en udstilling i Østrig, hvor jeg stod med El Toro’s bror på 13 kilo, hos en dommer der brugte 20 min. på at bestemme sig, jeg kan godt love dig for, at mine arme syrede…
Lord Snowdon tror jeg dog ikke vil kunne lide at udstille, han har et eller andet der klikker for ham, når han ser fertile hankatte, så ham beholder jeg herhjemme -thumbs

Takkkkkkkkk,- to timer er nok lige i overkanten :stuck_out_tongue: Jeg synes endda at et par minutter er længe :smiley:

jeps ved at du er forelsket, jeg ville nyde synet af dig som skulle holde ham i stræk på en udstilling hos en dommer der bare tager sig goooooooooooooooooooooo tid -shhhh hvorfor… fordi du er sådan en lille nips -thumbs
Tak søde Pia[/quote]

Hæ hæ, ja det skulle ikke undre mig du ville nyde det -høhø men det må jo komme an på en prøve hvor lææææææænge jeg kan holde til det -bleg [/quote]

Jeg husker en udstilling i Østrig, hvor jeg stod med El Toro’s bror på 13 kilo, hos en dommer der brugte 20 min. på at bestemme sig, jeg kan godt love dig for, at mine arme syrede…
Lord Snowdon tror jeg dog ikke vil kunne lide at udstille, han har et eller andet der klikker for ham, når han ser fertile hankatte, så ham beholder jeg herhjemme -thumbs[/quote]

Det kan jeg godt forstå de gjorde, det er da også vildt med 13 kg.
Okay, ja når han ikke vil/kan så skal han heller ikke.

Og Hanne, jeg er sikker på, at du ville blive endnu mere forelsket hvis du kom på besøg, bare spørg Judy/Vingsted, hun blev næsten overfaldet da hun var her sidst -thumbs[/quote]

Jamen det glæder jeg mig til, for en eller anden dag, får du lov til at give kaffe og lidt til…[/quote]

Hanne jeg har også en seng du kan sove i, så kan du få Lord Snowdon og Prutten som selskab, men der er ingen søvngaranti :smiley: :D[/quote:ir34xajd]
Åh to sovebamser på en gang mums[/quote:ir34xajd]

Og lader du døren stående åben, så kommer de alle, det kan du være sikker på [smilie=hate-tunz.gif]
Værst er Sweetie og Xmas, de to er simpelthen storslemme sengeakrobater -høhø

Takkk, ja Lord Snowdon har altid forstået at vise sig fra den pæne side, han er som regel glad for kameraet, kun hans moarrrrr der er doven med at tage billeder af drengen :stuck_out_tongue:
Jeg faldt også slv for ham allerede da han stadig var våd og lige født, ham måtte jeg bare eje, men han var en bette spirrevip det første ½ år, men så skal jeg love for han kom igen -thumbs

Mette -sorry men jeg glemmer altså at få ladet mit batteri op, og når jeg endelig får det gjort så gider kattene ikke -blåblå
Lord Snowdon er blevet en stor dreng, og han er jo stadig ikke 3 år, og lidt underligt, men det er faktisk først for et par måneder siden, at han begyndte at få lidt bredde i hovedet -thumbs
Kroppen har dog været med fra 1 årsalderen -høhø så han har set lidt spøjs ud :smiley:
Han har faktisk lange poter, hvis de sad på en mad, ville han bruge str 46 i længden hvor Prutten ville bruge samme str. i bredden -høhø fed beskrivelse ikk’ -shhhh

Hvor er han lækker… -forelsket

Ja,hvad kan man da andet sige -forelsket -forelsket

Hold da kæ… -uuh er du vimmer en godte!!!

Ej hvor er han lækker Birgitte!!! -forelsket

Vibeke J - Gitte E og Annette -gruppekram
Tusind mange tak for Jeres smukke ord om min Lord Snowdon.
Jeg glæder mig til at se hvad han bliver til, når han engang om et par år er færdig med at udvikle sig, for han er stadig i udvikling -thumbs

Hej

Åhh der er han jo min drømmeprins, ingen hemmelighed at jeg er viiiiiiiiiiiiiild med denne dreng, ikke nok med at han er super skøn at se på…hans temperament er bare så lækkert, og ja man bliver ovefaldet af denne store kat, han KRÆVER din fulde opmærksomhed…

Judy

Og så er han endda blevet en del større siden du så ham sidst -shhhh

  • Ja acceptere simpelthen IKKE et nej, jeg plejer at sige til folk, at han er som tæppetape -shhhh klistret på begge sider, så han kan hægte sig på alle vegne. -høhø

Birgitte er han ikek lidt magre?? Tror altså ikke du fodre ham -blåblå

-rækkermegatunge
-rækkermegatunge -rækkermegatunge -nananana -nananana -rækkermegatunge -nananana -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-HUG -HUG

-savle -savle -savle -savle Hvor er han da dejlig… -forelsket -love -forelsket -love

Tænkte nok, at det var dig som kunne finde på at skrive sådan

Hej Majbritt
Ja han er en rigtig skøn dreng, det er ikke for ingenting, han i tidernes morgen fik navnet Lord Snowdon… -thumbs
Tak til Mega for hjælpen med navnet dengang

åÅÅÅÅÅHHHHHHH Laaaaaaaddd vare væææææære søde Birgitte. Du kan jo godt liiide mig ikke -hahaha -hahaha

[quote=“Sine gry”]

åÅÅÅÅÅHHHHHHH Laaaaaaaddd vare væææææære søde Birgitte. Du kan jo godt liiide mig ikke -hahaha -hahaha [/quote]

  • Jo da søde SineGry jeg holder meget af dig, vi er jo venner…

åÅÅÅÅÅHHHHHHH Laaaaaaaddd vare væææææære søde Birgitte. Du kan jo godt liiide mig ikke -hahaha -hahaha [/quote]

  • Jo da søde SineGry jeg holder meget af dig, vi er jo venner…
    [/quote]

Nååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå den var da bare så søøøøøøøøøøøøøøøød -forelsket -forelsket -forelsket -love -love

åÅÅÅÅÅHHHHHHH Laaaaaaaddd vare væææææære søde Birgitte. Du kan jo godt liiide mig ikke -hahaha -hahaha [/quote]

  • Jo da søde SineGry jeg holder meget af dig, vi er jo venner…
    [/quote]

Nååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå den var da bare så søøøøøøøøøøøøøøøød -forelsket -forelsket -forelsket -love -love [/quote:35oa8w7v]

Jamen sødddde, - en rose til en rose -love