Så melder jeg mig på bane herind

Tror at I fleste nok kender mig mere eller mindre, men til alle jer andre.
Så er jeg Misha, og har et “lille” opdræt af Norske skovkatte, lille da de fleste af mine katte er kastrater, da mit hjerte er stærkere end min forstand -rulleøjne
Pt. har jeg 4 fertile hunkatte, hvor to af den står for at få deres sidste kuld i løbet af i år. to fertile hankatte, en ungkat som ikke har fundet det rette hjem i nu, 6 nfo katrater (mellem 2 og fire år), en kastrat cocktail (på 6 år), og tilsidst min gode gamle huskat på 16 år. Når ja så er der også min puddel på 12 år.
Jeg selv er desværre under uddannelse igen, efter en arbejdsskade som ødelage mit knæ. Og er nu ude i min første praktik som sundhedsservicesekretærer. Regner med at være færdig til februar næste år.
Ellers bor jeg på landet syd for Køge, i en lille flække midt i det hele.
Når nok om mig for denne gang, dette indlæg blev lidt længer end jeg havde planlagt -jegplaprer, håber at I bære over med mig.

-velkommen til dig. Ja, du har da dit at se til [bigloony] Jeg håber, du kan hente noget rigtig godt, ved at være aktiv her sammen med vi andre kattetosser.

Velkommen til de kattegales paradis. Jeg håber at du trods din travle hverdag også får tid til dette forum. -velkommen

-velkommen -velkommen

dejligt at se dig herinde…

Knus og mange -pote dask

Hej Misha
Også velkommen fra mig, hyggeligt at se dig herinde -velkommen

Hej Misha [bigloony]

-velkommen til dig og dine dejlige katte -waytohot

Hej misha… hvor er det dejligt at se dig her inde hos os andre kattegale mennesker…

Hej Misha -velkommen

Stort velkommen til os kattegale -ballonkitty -ballonkitty

-velkommen herinde… håber du nyder at være her…

Tak skal I alle have, det håber jeg også :wink:

-velkommen -forelsket -neje

Velkommen til -balloons

-velkommen -velkommen -velkommen
Stort velkommen, må du blive rigtig glad for at være her på siden. [bigloony]

-balloons -balloons & -velkommen