Jeg bliver altid SÅ glad når jeg ser misserne tage imod sengene som Ramses-drengen gør.
Det fortæller mig jo det liiige er rigtigt det jeg gør.
OG…ikke mindst set i lyset af:
1: Ramses er glad…for han har fået SIN HELT egen seng [smilie=hate-tunz.gif]
2: Gitze er glad for Ramses er glad -forelsket
3: min hittekattekonto er glad for den bliver rigere og rigere
og
4 : jeg er glad fordi 1,2 og 3 er glade [bigloony]
Det er fisme bedre end et kinderæg, for det er KUN 3 ting -høhø
[bigloony] [bigloony] [bigloony]
ÅHHHH, Gitze… Stakkels lille killing… skal snart bruge STOR nullerputte seng. Skal jo ikke ligge helt sammen kryllet vel STAKKELS MIS -høhø -høhø -høhø
Hilsen Pia -engel -engel
En nullerput er enhver missers ret [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] og Brita sørger altid for at give dem den helt rette duft, før de forlader matriklen -thumbs -shhhh
Jeg købte jo én til erstatning for den, jeg havde fået smidt i tørretumbleren…den gamle er bare ikke røget så langt endnu, for den var jo godt “ligget til” Så nu har den fået sin helt egen plads i hjørnet ved siden af computerbordet og Guinness og Sander slås næsten om lov til at ligge i den -rulleøjne
-uha -uha -uha makrelguf??? kunne vi ikke finde noget lidt mere appetitligt… orangefromage med flødeskum?? citron kage med creme fraiche ?? gulerod med dressing ??
anything ??
skal mors små drenge virkelig forvandle min fine hvide nullerput til makrelguf ?? -ked ?? men ok - drengene har jo stortset samme farve som sofaen - det er ok - så falder nullerputten ind i miljøet
jeg er i hvert fald meget meget glad for de 135 kr jeg inkl porto har givet for min - den er ren lykke Sethi prøver når han ser sit snit til det at stjæle nullerputten fra Ramses… det ser så skægt ud - det er en stor succes