Så nullerputtes der for fuld skrue :)

så har jeg fået min nye nullerput-seng… Brita du ved virkelig hvordan man får en nullerput til at fylde ingenting…

den blev pakket ud og indtaget med det vuns… Ramses er meget forelsket i sin nye seng…

han var 100% på fra det øjeblkik han så den - det var kærlighed ved første blik… lidt a’la årrrrrrrrrrrhhhh mor - er den til MIG ???

og efter ganske kort tid - så faldt han i søvn og holdt på den… så at sige… INGEN skal prøve at tage min nullerput!!

de er et hit!!! - et stort hit :slight_smile:

Haha tjah hvis det ikke er et kvalitetsstempel ja så aner jeg ik hvad er GG

Årh nogen skønne billeder… hvor er han altså bare en lækker misling

Dem kan Brita da sagens bruge som reklame for sine nulleputte senge

hun skal være meget velkommen :slight_smile: jeg sender gerne originalerne :slight_smile: Ramses sover endnu :slight_smile: tror den seng skal med på udstilling og være i den ene ende af buret…

eller også skal jeg have en i kongeblå fleece… en der passer til burgradinerne… :? - hmm det var måske noget :slight_smile:

Nååååååååååå det er godt nok et dejligt billede -forelsket Ih hvor han putter -love

Jeg bliver altid SÅ glad når jeg ser misserne tage imod sengene som Ramses-drengen gør.
Det fortæller mig jo det liiige er rigtigt det jeg gør.
OG…ikke mindst set i lyset af:
1: Ramses er glad…for han har fået SIN HELT egen seng [smilie=hate-tunz.gif]
2: Gitze er glad for Ramses er glad -forelsket
3: min hittekattekonto er glad for den bliver rigere og rigere
og
4 : jeg er glad fordi 1,2 og 3 er glade [bigloony]
Det er fisme bedre end et kinderæg, for det er KUN 3 ting -høhø

Skønne nullerput-misse billeder -mis -mis -mis -mis

Nøj en fin seng har har fået, dejligt når de gerne vil have det man giver dem -høhø

Smuk kat -forelsket

Det må da være et kvalitetsstempel der vil noget… -høhø Når det sker ved man bare at man har fået købt rigtig ind.

Og modellen, han er altså heller ikke så ringe endda -forelsket

Årh hvor ser det hyggeligt ud -forelsket Er der mon plads til mig ?? -love

der er altid plads til dig Celina - du kommer da bare over :slight_smile:

Skal jeg sy en større nullerputseng så Ramses kan inviterer gæster -høhø -høhø -høhø -høhø

ja det er lige før… lige nu er han jo bare en lille mis på 6,5 kig og 8 md - han bliver jo mindst 30% større… så bliver der ski da pladsmangel

[bigloony] [bigloony] [bigloony]
ÅHHHH, Gitze… Stakkels lille killing… skal snart bruge STOR nullerputte seng. Skal jo ikke ligge helt sammen kryllet vel STAKKELS MIS -høhø -høhø -høhø
Hilsen Pia -engel -engel

Åh, ja sikke smukke, unge, friske og (rå)hvide de dog er i starten. -engel

Herhjemme er de skam stadig et hit, omend lidt mere lodne. :stuck_out_tongue:

Skønne katte i øvrigt, Miss T - gad vide hvordan- jo jeg tror det må komme til at ligne makrelguf med meget mayonæse hjemme hos dig. Vent og se. -høhø

En nullerput er enhver missers ret [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] og Brita sørger altid for at give dem den helt rette duft, før de forlader matriklen -thumbs -shhhh

Jeg købte jo én til erstatning for den, jeg havde fået smidt i tørretumbleren…den gamle er bare ikke røget så langt endnu, for den var jo godt “ligget til” :stuck_out_tongue: Så nu har den fået sin helt egen plads i hjørnet ved siden af computerbordet og Guinness og Sander slås næsten om lov til at ligge i den -rulleøjne

-uha -uha -uha makrelguf??? kunne vi ikke finde noget lidt mere appetitligt… orangefromage med flødeskum?? citron kage med creme fraiche ?? gulerod med dressing ??

anything ?? :slight_smile:

skal mors små drenge virkelig forvandle min fine hvide nullerput til makrelguf ?? -ked ?? men ok - drengene har jo stortset samme farve som sofaen - det er ok - så falder nullerputten ind i miljøet :slight_smile:

-LOL Jamm, jeg kan altså godt li maklelguf… fisk er godt for hjernen, altså -rulleøjne [bigloony]

Dine katte er som altid: SKØNNE!

Han ser vvirkeligt ud til at elske den nullerput… Måske skulle man selv investere i en…

jeg er i hvert fald meget meget glad for de 135 kr jeg inkl porto har givet for min - den er ren lykke :slight_smile: Sethi prøver når han ser sit snit til det at stjæle nullerputten fra Ramses… det ser så skægt ud :slight_smile: - det er en stor succes

-pote -kramer