Så nullerputtes der

Idag har vi rigtigt fået pakker fra Postmand Per (og hans hjælper, der gerne nussede Guinness på maven -love ).

Jeg er meget imponeret over Britas evner udi kunsten at kramme nullerputtesenge sammen til ingenting, for jeg var først helt overbevist om, at hun da havde glemt den ene -what Men nej, den lå da bare indeni den anden :smiley:

Tøsesengen er der ingen, der har taget i brug, men stoffet er sååååååå fint :smiley:

Til gengæld er den anden indviet og jeg er sikker på, den kan bruges til bagholdsangreb, så høj kanten er -lyside

Men det behøver jeg vist ikke lære Sander noget om :stuck_out_tongue:

Hvor er den fed! [bigloony]

Jeg må også have sådan een der er høj sådan. -thumbs

PS: Sød mis, oss. :stuck_out_tongue: -engel

Sikke en sej Sander…kanten er høj for så kan man lægge hagerne på den [smilie=hate-tunz.gif]
At få to nullerputsenge til at fylde næsten ingenting handler om at bruge sin kropsvægt, når de pakkes sammen og kommes i posen …og er man ikke et fnug så går det lige -uh -høhø
Brita -pote

Nej hvor dejlig…og missen er heller ikke ringe -forelsket

Ihhhh hvor ser det hyggeligt ud -forelsket

Ihhhh, hvor er det en fiiiiiiiiiiiiiin seng - LÆKKERT stof - og en super dejlig kat -forelsket -forelsket

Har også modtaget pakke idag, og mine ting er også taget i brug - har dog ikke fået taget billeder endnu…

Sikker den klader ham, flot nullerput og smuk mis. -love -love -love

Det er satin med applikerede blomsterranker i rubinrød…skindende og blank og bunden er så vidt jeg husker råhvid velour…og jeg har mere af stoffet HVIS noget syntes sengen er flot -høhø

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, du lokker - jeg er VILD med det stof -forelsket -forelsket
Må snart sove i de nullerput-senge selv, da her snart ikke er plads til mig :stuck_out_tongue:

Bare PB mig dine mål [bigloony] så syr jeg en satinblomsterrankenullerputseng til dig.
-høhø

Ja, det ku’ se kønt ud - sådan ca. 168 cm lang :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ej, jeg tænker lige over det et par minutter, og så kommer der nok en bestilling - de er jo også gode til udstilling -thumbs

Jamen så kan jeg bare bruge mig selv som model…jeg er 168 også [bigloony]
Nej spøg tilside for jeg regner med du mener en seng til dine dyr for du skal vel ikke udstilles -høhø …du skriver bare hvor mange misser den skal gabe over OG hvilken slags mis(ser).
Sidder og syr til den næste i rækken…en fin prikket pelsseng og en lýseblå…så ved vedkommende hun er næste i rækken -thumbs

I slipper ikke helt for billeder af tøsesengen, lader det til :smiley: Sander mente helt bestemt, den også skulle afprøves -rulleøjne

Han fylder lidt rigeligt i den, men det siger vi ikke til nogen [bigloony]

Hvor er han sødde i sengen…nu skal han passe på han ikke får tøselopper for det ER en tøseseng
-forelsket

Ham Sander skal da vist lige afprøve det hele hva’ :smiley: -forelsket -forelsket -forelsket

Sådan en satin-seng må Totte altså eje… -forelsket

Jeg prøvet at sende en PB :S

Så er der dømt savl… Hvor ser det bare smadderhyggeligt ud -love -forelsket
Elsker det første billede, det er lige til en reklame for NP…

Brita kan du ikke bruge det til et eller andet?

-kramer -kramer -kramer -kramer -kramer -love -love -love -love

Sikken en lækker pakke med indhold - lige til at smækkysse en million billion gange lige på kystøjet -love

JA…det er et kanonfint billede. Sanders udtryk siger alt.

Åh hvor der bare hygges Mette - det er nogle super flotte senge -forelsket -forelsket -forelsket