Så røg parykken (nu med et billeder også af Finn) ;-)

Jeg HAR været korthåret.

Førte gang jeg blev klippet var det super smart og jeg så frisk ud… siden da kunne de ik finde ud af at klippe mig ordentligt hvilket betød jeg rendte rundt med eddergrimt hår i det jeg følte var en menneskealder.

For 4 år siden var jeg tit hårmodel. En dag indvilligede jeg i at sige ja til at de måtte klippe mere i det end jeg ellers bryder mig om.

Det endte med at jeg fik en etage på max 5 cm ovenpå hovedet. Derudover blev jeg farvet så jeg lignede en piñata. Hold KÆFT jeg var ked af det.

Det var en søndag og butikkerne havde lukket. Dagen efter tog jeg på seminariet med hue på - også til forelæsningerne, og tog eftetfølgende ned i byen og købte en mellemblond farve.

I med farven og jeg så NOGNLUNDE ud… vrææææl. Jeg var ulykkelig og syntes at jeg bestemt igen charme havde længere.

Manden mødte jeg nogle måneder senere og han var bare vild med mig fra første dag, så helt slemt må det ik ha været.

Jeg vil ALDRIG være korthåret igen ALDRIG!

Så nu har jeg mit lange mellemblonde hår, det er jeg super glad for.

Men hatten af for dig Birthe… det havde jeg edder runkme ik gjort G

Sejt Birte, glæder mig til billeder :smiley: :smiley:
Har altid haft langt hår, men har fundet ud af at det er nemmere at holde, hvis det er kortere. For jeg endte alligevel altid med at sætte elastik i, og hvis det er lidt kortere kan jeg godt lade det hænge uden det irriterer mig for meget. :slight_smile:

´
Jeg har skiftet så mange gange mellem kort, mellemlangt og langt for at lade det være kort igen. Det korte er såååå praktisk og så syntes min mand at kort hår klæder mig bedst. To fluer med et smæk -høhø

Gad da godt se nogle farveprøver -høhø

Jeg havde længe rumpelangt hår, næsten for længe, for så langt hår er pænt til en yngre person, men med den alder, jeg havde, manglede jeg kun snoren om den gamle herrefrakke for at ligne en “posedame”.

Så jeg tog en dyb indånding og fik klippet “troldehår” = 2-3 cm langt over det hele. Super-nemt at holde og smart. Det havde jeg et par år, så blev også det for “ungt”. En kemo-terapi gjorde dog, jeg beholdt det et stykke tid alligevel.
(Min frisør gispede, når jeg sagde, hun skulle klippe det a la udvokset kemo-hår)

I dag hakker jeg lidt i det med saksen, når det generer mig i øjnene, for jeg har ikke fundet ud af, hvordan det skal være.
Jeg vil nemlig frem for alt ikke have DAME-hår, som ikke passer til joggingtøj og slidte cowboybukser.

PS: Har også haft olivengrønt krusehår, men det var absolut ufrivilligt -muhaha

åhhhh der er intet bedre maskine i denne verden end sådan en dejlig hårtrimmer.

birthe: syntes det er sejt af dig at du tør, glæder mig til billeder

Mega, jeg har også haft både gult og orange hår til stort morskab for både min mand og min datter.

Johnny billederne skal nok komme. Jeg havde en aftale med min mand om at hvis det ikke virkede så hed det altså frisør i morgen, meeennnn det er vist ikke nødvendig -høhø

Mega - Hehe, jeg tager også selv saksen og hakker lidt i midt pandehår og det på siderne, forsøger også i nakken, men det er svært. Det der med frisør er der ikke råd til for tit, og har efterhånden hittet ud af at klare i hvert fald det forreste i ok stil

Også den frisure, jeg har. Den hedder forresten Økonomiklip :slight_smile:

Her er så resultatet af min klipning. Håret er lidt i udu fordi jeg har haft brillerne siddende oven på hovedet.

Det er helt sikkert også økonomi klipning

Iiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhh Hvor er du FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN -love

Det klæder dig faktisk rigtig godt Birthe. Der er virkelig forskel på, hvem der kan bære sådan en super kort frisure.

whauuu det ser ski da godt ud…

Også den frisure, jeg har. Den hedder forresten Økonomiklip :)[/quote]

sådan gør jeg også… jeg ruller lige mit pandehår og så klipper jeg…

Tak May-Britt :smiley:

Tak Hanne :smiley:

Birthe du ser kerne sund og smader godt ud, gid jeg havde dit mod, for sog bliver jeg klippet super kort, men dog stadig så jeg kan sætte en frisure.
Du er for sej -kramer

det ser da faktisk rigtig ok ud, ihvertfald ikke lige det jeg havde regnet med, syntes det klær dig ret godt og du bærer det meget meget flot

Det ser virkelig friskt og sporty ud… sejt gået.

Inden jeg brækkede armen var det mig der klippede både mor, far og manden.
Ufatteligt hva en brækket arm kan sætte stopper for hahaha

Wauw Birte :slight_smile:

Det klær dig bare rigtig godt med det superkorte hår -thumbs -thumbs

Ha ha Birthe, modig DET er du og det må da også være skønt i det varme vejr :smiley: :smiley: