Så røg TV2

Nu fatter jeg da slet ingenting, her hos os ligger kanalerne ( TV2 ) præcis hvor den plejer …Mon det er en service fra Stofa ?

Her ligger TV2 HD på TV2’s gamle plads. Så måske er det det samme hos dig? Kan dit TV vise HD kanaler, mærker du jo ingen forskel (jo, måske en bedre kvalitet?). Vi har Yousee. Det “almindelige TV” ligger nu på kanal 505 her :gruble:

Alt efter hvordan man modtager kanalerne, så kan man opleve problemer. Så man kan være ude for at man bliver nødt til at lave kanal søgning for igen og kunne se sine kanaler. De har vist flyttet en del rundt på dem :slight_smile:
For de fleste så klare vores bokse det for os.

Jeg har lavet den ene program-søgning efter den anden, og lige lidt hjælper det… det er kanal 4 og 5 der fx også er røget…og så alle tv2’s, som jeg også plejer at kunne tage…

Prøver lige at lave en søgning igen…

Åh, så er det sikkert derfor jeg ikke oplever noget anderledes. Begge vores fjernsyn er begge relativ nye ( 2 og 4 år ) og de er begge digitale

Vi har også to nyere digitale fjernsyn. Men det ene er lige en tak nyere, så det kan vise HD kanaler. Det andet kan “kun” vide normale digitale kanaler - derfor bemærkede jeg jo forskellen. Der står så også TV2 HD oppe i hjørnet af skærmen nu, men det opdager man måske ikke lige :slight_smile: