Så satte Mikkel da lige livet på spil ! :o

Vi sidder og spiller trivial pursuit med et par af drengene min kæreste kender fra militæret… Pludselig ryster hele gelænderet udenfor og det giver et ordentlig bump…

En af vennerne siger: det var sgu da en af kattene (for sjov)… Min kæreste render ud og kigger og der var Mikkel -what

De kigger op i vinduet og ser Nynne sidder og kigger ud - altså har vinduet ved EN KÆMPE FEJL ikke været lukket ordentligt og han enten hopper eller falder ud…

Tror han har ramt gelænderet og så er faldet ned på den rigtige side (vi bor på 1. sal så han kunne ligeså godt have fløjet helt ned i gården)…

Men for s**** jeg blev bange… Vi har lige mærket på ham igen (gjorde det også lige efter), og han viser ikke på nogen måde tegn på skade… Render ligeså fint rundt som altid… Dog pustede han lidt vildt da han kom ind - men han er jo blevet bange…

Arghh! Sikke et chok!
Det kan de altså ikke være bekendt de små krudtugler! De har jo ingen anelse om hvor forskrækkede vi bliver! Men dejligt at han ikke tog skade. Gudskelov!
-thumbs

Ojjjj hvor heldigt, at der tilsyneladende ikke er sket ham noget -uha -thumbs

8 liv tilbage…

ihh - de burde skamme sig - de ved slet ikke hvor bange vi bliver når de bruger et af deres 9 liv…

hvor er jeg glad for at han kun brugte et og ikke alle 9 på en gang… det lille pus… slemme slemme misser

mange -pote trøsteknus

årh kender alt til følelsen… de små tosser, de skal bare onstant lege udbryder konger. hvilket vi da bestemt ikke sys er sjovt
dejligt der ikke skete noget.

Det er mit største mareridt at en gæst åbner eet af mine vinduer helt op uden krog. Da jeg var flyttet til min nye lejlighed, hjalp min lillebror mig med at flytte nogle møbler, og en sommerdag efter at båret eet eller andet tungt, kan ikke huske hvad, op til mig på fjerde sal, smak han mine stuevinduer op på vid gab for at få blæst ind.

-what

Mareridt! Hans undskyldning var ovenikøbet at han da havde en ven hvis kat sagtens kunne finde ud af ikke at springe ud. -øøøvvvs

Godt ingen katte var i nærheden, for de ANER simpelthen ikke hvilken fare de ville være i, de støder mod de vinduer i leg og i klatreforsøg mange gange hver dag, og Cirrus har også en lille spejlbilleddans når det er mørkt udenfor ruderne (man sku ha være der :stuck_out_tongue: ) og de ville ryge lige ud og det ville mine nok ikke overleve (4. sal). -bleg

Så herhjemme får gæster altid tydelige instruktioner lige indtil de synes jeg er trals, og så lidt mere. [smilie=hate-adolf.gif] -engel :stuck_out_tongue:

Det var så os selv som ikke havde fået lukket vinduet ordentligt… Dog havde vi problemer med at få gæsterne til at lukke yderdøren når de renfte frem og tilbage til grillen

lyder somom børnesikring af vinduer og døre kunne være nødvendig…

Jeg er glad for at høre at der ikke skete mere end en forskrækket misling… :smiley:

Puha, godt der ikke skete noget.
Vi har fået sat stormkroge på de fleste af vores vinduer. Kattene gnaskede i håndtagene til vinduerne og var faktisk ved at åbne et ud til vejen, hvor der ikke er hegn om. Så de stormkroge står så sådan, at hvis vinduet ryger op, så kommer det ikke højere op end kattene ikke kan komme ud af vinduet. Mener også de kaldes sikkerhedskroge, ifm indbrud kan tyvene ikke komme ind for vinduet skal være helt lukket før man kan “frigive” krogen.
Virkelig smart. -thumbs

Gæster er uvidende . . og de forstår slet ikke vores skræk for åbne døre og vinduer.

Chillas søster smuttede ud af Hoveddøren, da en gæst lod den stå åben (de bor laaaaannngggt ude på landet) og hun løb lige ud foran en bil (der kommer måske een hver 3. time). . . og så havde hun brugt alle 9 liv på een gang . . . -græd -græd -græd

Enig -thumbs

Pyha -what … godt han ser ud til at være sluppet uskadet fra sit eventyr :slight_smile:

Enig -thumbs række frække misser