Så skal der heppes på Bailey!

Som er nomineret til SW :thumbup:

Sejt!!! :smiley:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

SÅ flot :thumbup:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Super godt gået!!!

:kryds: :kryds: :kryds:

Smukke Bailey.:hjerte:
:kryds::kryds::kryds:

:kryds: :kryds: KOM SÅ BAILEY!

Uden tvivl vildt godt :slight_smile: Men hvad er SW? :slight_smile: Hepper med uanset, hvad det er :wink:

Scandinavian Winner Show

Hold da op :smiley: FEDT! og så hepper jeg videre :slight_smile:

Øv, det var ærgerligt, det blev den anden der vandt :frowning:

Ja, men det er stadig flot at blive nomineret :thumbup:

Øv hvor trist, men hvor er det altså flot at blive nomineret - way to go :thumbup:

Ja, det er det! Det må have været en stor oplevelse for Lonny og Bailey :slight_smile:

Hej Allesammen…

Tusind tak fordi at i har heppet med herinde… :slight_smile:

Lørdag var i oppe hos Anne Veland fra Norge.

Hun har rigtig sød. Og Bailey klaret det super flot… Han kunne ingen norske bandeord, så han var stille :tihi:

Bailey blev nom, foran en helt sort kat og Norske Rocky, NW, SW og alt muligt. En rimelig kendt kat i Norge…

På scenen var det KUN Anne der skulle stemme på huskattene, da det kun var hende der havde bedømt lørdag.

Hun valgt en ikke særlig kønt hun kat fra Sverige. ikke særlig pæn, overhoved ikke sat op til show. Hun kunne ikke engang præsenterer den pænt på scenen…

Ja, jeg mangler ærlig talt ord… For det første forstår jeg ikke, at det kun er op til EN dommer at dømme kattene på scenen. Det syntes jeg er alt for lidt…

Som Pia Slot, havde hørt en dommer sige: Bailey var en rutineret showkat, der ved hvad han skal gøre på en udstilling. Og han var sat op til show, pæn pels osv…

Vi havde en god weekend… Men lige nu er jeg lidt skuffet… Skuffet over at tabe til en dårligere kat (efter min mening) og at valget kun lå hos en dommer…

Hov… Det skal også lige siges at der kun var 1 hunkat…

Så hun var automatisk nomineret…

Behøver ikke at skrive hvad jeg mener om det.

[QUOTE=Baileyhusmis;936947]

Behøver ikke at skrive hvad jeg mener om det.[/QUOTE]

Næ, det skinner tydeligt igennem :wink:

Det var da også en besynderlig måde at gøre tingene på… Meget devaluerende overfor huskattene, der jo da nok havde fortjent både ordentlig bedømmelser, men så sandelig også et ordentligt sceneshow, med en reel konkurrence!
Når tingene gøres sådan her, så er der da ingen incitamenter til at man gider at rejse så langt en anden gang!

Til lykke med nomineringen… selv om den vel egentlig også må føles en smule “hul” lige nu…

Nej, man har da ikke den store lyst til at gøre det ingen i hvert fald…

Det kommer også helt an på hvor det er i Sverige til næste år, hvis jeg overhoved gider at overveje det igen… :thumbdown: