Så skal misserne neutraliseres

Hejsa.

Misserne skulle have været neutraliseret i sidste uge. Men pga uforusete regninger så måtte jeg aflyse. Idag har jeg så snakket med dyrlægen og hun ville gerne gå med til en afdragsordning så jeg kan få alle 6 missere under kniven.

Hun sender mig et tilbud en af dagende :slight_smile:

årh det lyder lækkert for jer :slight_smile:

Held og lykke den dag de skal på operations bordet-thumbs

det var da super :slight_smile:

tillykke med det

-kramer

Dejligt at få det hele overstået på en gang. :slight_smile:

God og fornuftig beslutning Natascha -thumbs så risikere du heller ikke flere uønskede overraskelser :slight_smile:

Så er der lys forude Natascha - Husk nu øremærkning og registrering!

Ja og registrering er vel stadig gratis hos Inges kattehjem…

Det lyder rigtig godt, held og lykke med dem alle sammen.

Natascha, lige et forsigtigt spørgsmål: Fik I løst jeres boligsituation?

Ja det gjorde vi. Vi blev nødt til at tage et online lån. Vi fik nej fra både bank og kommune, så online lån var den sidste løsning. Så vi fik betalt huslejen, så nu bor vi sikkert igen :slight_smile:

Det bliver skønt for Jer - så er der den ting mindre at bekymre sig om -thumbs

Held og lykke med det Natascha -jegkrydser -jegkrydser

-thumbs Nat :slight_smile:

Held og lykke med misserne

Det lyder bare rigtig godt… Du får bare nogle (endnu mere) kælne katte!!

Er de egentlig til salg de mislinger? Jeg spørger af total uvidenhed. og fordi jeg gerne vil sprede ordet, hvis det er.

Ud over mig selv, så kender jeg desværre hele to mere, som mistede eller står til at miste en kat i går eller i næste uge. Så jeg kender da af og til nogle, som leder efter en kat - og også de lidt ældre…

Hvis de er oprettet et sted, så må du gerne sende et link, så skal jeg gerne videresende:-)

Held og lykke med operationen - det manglede bare med lidt rabat, når du kommer med en hel lille flok:-)

MVH

Hej Helle.

Jeg har sendt dig en mail omkring det :slight_smile:

Det glæder mig meget I endelig har fået medvind Nat-thumbs