Så skal vi til barnedåb

Jeg havde gættet på André Henri Alain Joakim.
Bookmakerne havde Albert som favorit… Den var da aldrig gået!

det var da en blandet fornøjelse, den stakkels unge blev båret som var han en sæk kartofler

Man må sige han i en ung alder, lærer at blive vist frem :sshh:

-LOLLigesom lille Klaus og store Klaus.

Jeg havde faktisk ret…jeg gættede på Henri :stuck_out_tongue:

Ja det virkede faktisk som om at moren ikke er vant til at bære sit eget barn :frowning:

Hilsen Sine som er skuffet på mine børns vegne at børnetimen var aflyst :frowning:

[quote=Mona Jensen;227795]-LOLLigesom lille Klaus og store Klaus.

Jeg havde faktisk ret…jeg gættede på Henri :p[/quote]

Ja det er det, jeg mener det lyder da fjollet :høhø:

Men ja navnet den fik du altså, lad os håbe den lille prins bliver kaldet Henrik, så kan vi lade den store Prins beholde Henri’ :tihi:

Jeg synes det er godt, det ikke blev Carl som første navn :uha:

[quote=SineGry;227796]Ja det virkede faktisk som om at moren ikke er vant til at bære sit eget barn :frowning:

Hilsen Sine som er skuffet på mine børns vegne at børnetimen var aflyst :([/quote]

Det blev vist på DR2 :tihi:

Jeg så det ikke, jeg kan godt lide at se de kongelige når det er Mary og Frederik og dronningen, men prins Joachim og prinsesse Marie synes jeg ikke er så interessante :slight_smile:

:inlove: :inlove:

Her har man slugt det hele råt… men sikke da et keeeeeedeligt navn :

Henrik…

-what

Jeg synes at prins Christian var hele udsendelsen værd - ham er jeg hemmeligt forelsket i…

:hjerte:

[quote=Therese;227808]:inlove: :inlove:

Her har man slugt det hele råt… men sikke da et keeeeeedeligt navn :

Henrik…

-what

Jeg synes at prins Christian var hele udsendelsen værd - ham er jeg hemmeligt forelsket i…

:hjerte:[/quote]

Han er også bare en lille charmør, han stjal virkelig billedet :inlove:

[quote=Elisabeth;227806]Det blev vist på DR2 :tihi:

Jeg så det ikke, jeg kan godt lide at se de kongelige når det er Mary og Frederik og dronningen, men prins Joachim og prinsesse Marie synes jeg ikke er så interessante :-)[/quote]

Nååå for søren det så jeg ikke :ups:

Ja det må du nok sige. Carl, jeg fatter ikke at de har valgt det navn, men Henrik synes jeg lyder fint. Det er bedre end Felix :slight_smile:

Jeg synes også, at Henrik er fint i forhold til, hvad de KUNNE have fundet på.

Og farfar var jo stolt, kunne man se.

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Ja jeg sad skam også og slugte det hele. Jeg skulle bare se min yndling, som er lille prinsesse Isabella. Hun er da bare yndig og en lille dame med bestemte meninger, kunne man se.:):slight_smile:
Knus Elin

Tillykke med navnet til prins Allan. :wehuu:

Jeg vil tro at Carl er efter Charlemagne eller Karl den Store på dansk. Lilleprinsen har jo en del fransk i sin baggrund :ok:

Jeg så det ikke. Det er godt nok det grimmeste navn jeg har hørt meget længe -what

Jeg må sige, at jeg fik en rigtig træls fornemmelse, da jeg så hende bære drengen.
Hun lignede en, der ikke plejer at bære rundt på sit barn :S

Jeg har lært, at jeg bør holde min mund, hvis jeg ikke har noget godt at sige, så lige om de to tror jeg bare jeg stopper her. :slight_smile:

Tillykke med barnedåben - det kan jeg da med god samvittighed sige.