Så sker det endelig

På lørdag flytter vi :slight_smile:

Jeg kommer nok ikke på imorgen da vores net er flyttet på den nye adresse imorgen - tror derfor ikke jeg kan komme på herhjemme :slight_smile:

Men ihhhh hvor jeg glæder mig - de 30 flyttekasser fylder altså en del på sølle 44 kvm :wink:

Det bliver da dejligt at flytte.
Kun 30 flyttekasser, du er heldig, jeg havde over 100 flyttekasser, og det er de største man kan få + alle mine møbler, på 97 kvm.

hehe… det er også begrænset hvor meget man kan have på 44 kvm når man er to pers…

Der er også 10 kasser i kælderen tror jeg…

Ja det er sgi begrænset, og godt der kan være lidt i kælderen også.

Ja det er dejligt…

Men hold op hvor bliver det dejligt at flytte :slight_smile:

Ja det kan jeg godt forstå det gør. Er selv lige flyttet, og det var godt.

Så fik vi flyttet [bigloony] ENDELIG

Sikke et bøvl med Nynne i bilen… Være i kassen ville hun s**** ikke så mig og kæresten måtte på skift holde hende og få hende til at falde til ro :frowning:
Mikkel lå i modsætning bare i sin kasse og sagde ikke en lyd…

Her i lejligheden går det fint - begge katte tager det i stiv arm (Nynne fiser op og ned af trapperne - Mikkel er lidt mere skeptisk men har fundet ud af de ikke er farlige)…

Mikkel er ikke helt stolt ved tingene - han vil gerne gemme sig… Men det bliver forhåbentlig bedre??

Det er ikke fordi de har spist så meget i løbet af dagen heroppe, men det kommer vel også efterhånden som de bliver vænnet til de nye omgivelser??

Det var lige en update herfra :slight_smile:

hejsa lena

tillykke med jeres nye hjem, dejligt at hører at misserne er faldet godt til og begynd bar at glæd jer til kattenes leg på trapperne om natten, det er virkelig noget der kan holde en vågen

Tillykke med jeres nye hjem, og dejligt misserne er ved at falde til.

Tillykke med Jeres nye hjem, det bliver bare skønt at få pakket ud og få lidt ro på livet. Jeg synes at flytninger altid let bliver så stresset.

Mikkel er da blevet en helt glad kat… Hva skyldes det - tror i?

Han kæler for både min kæreste og jeg (han har aldrig været helt stolt ved min kæreste)…

Han markerer alt og alle med kinden…

Er det fordi han markerer han hører til? - eller er han simpelthen bare blevet en glad hankat (allerede efter 24 timer står halen højere på ham end den længe har gjort)…

Han har endnu ikke tisset noget stedet udenfor bakken (hvilket jeg faktisk troede han ville)…

Nogen som har en fornuftig forklaring [bigloony]

ÅHHH hvor er det dejligt…

Tror du ikke Mikkel er glad for at være flyttet og nu er ved at markere alt det gode med egen duft så han ved han hører hjemme her :smiley: