SÅ skete det endelig!

tillykke med de små, godt de heldigvis som alle andre nyfødte vokser sig kønnere

kom det fra en som venter fladnæser om 11 dage

Tillykke med trillingerne - de ser da nuser ud.

:stork::stork::stork:

tillykke med dem…

Lige et spørgsmål - hvordan pokker kan du se hvilken maskefarve de har? de ser jo helt hvide ud… :S (måske lidt dumt spørgsmål - men har ikke forstand på bimser)

De får først maskefarve efterhånden, de mørkere farver først og de lyse senere.
Alle bimser er født hvide.
Jeg har parret 2 lyse farver så det varer lidt endnu inden man kan se hvad farve de får.

[quote=haneben;376206]tillykke med de små, godt de heldigvis som alle andre nyfødte vokser sig kønnere

kom det fra en som venter fladnæser om 11 dage[/quote]

Sådan er det ikke med alle mennesker - kun med katte…:tihi:

[quote=Quanti´s;376197]GRIN ro på hihi :thumbup:

HER er grislinger :stuck_out_tongue:

:wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Ih…hvor er de fine og kære.
HJERTELIG TIL LYKKE søde Lene. :inlove: :inlove: :inlove:

[quote=Quanti´s;376575]De får først maskefarve efterhånden, de mørkere farver først og de lyse senere.
Alle bimser er født hvide.
Jeg har parret 2 lyse farver så det varer lidt endnu inden man kan se hvad farve de får.[/quote]

Okey - så lærte jeg da noget nyt - troede de var født med deres maske… :slight_smile:

Trillingsgaard - Det er fordi det gen, der giver maskefarve er temperaturafhængigt. Dvs at det giver farve på de områder der er koldere end resten af kroppen, altså lemmerne osv. :slight_smile: Og de skal jo lige “ud i kulden” før udviklingen begynder at ske -tihi

Nemlig ;-):thumbup::høhø:

Stort tillykke med de fine kuld…Hvor er jeg glad for du har dem…

Hmm - lyder ski mærkeligt… :slight_smile: meen de er da søde, når de bliver voksne - eller retter sagt når de får deres maske…

Jeg tror det er 1 han og 2 hunner.
De vejer 116, 98 og 90 gram.
Navnene er:

DK Quanti´s Gasolin
DK Quanti´s Giulietta
og
DK Quanti´s Gina

Tillykke med de 3 små skønheder.

Stort tillykke med de søde små :inlove: