Så skete det

:slight_smile: Idag har vi fået en ny kat, en hun på 2 år :slight_smile: og hvor er hun bare så sød…
Vi mistede jo Magnus sidste år i november og har ledt efter en kat lige siden…
Hun skulle have været aflivet da deres datter ikke kan tåle hende, og ja så løb mit hjerte af med mig :hjerte:

Skal nok få taget nogle billeder af hende snart så i kan se vidunderet :hjerte:

Tillykke med det nye familiemedlem. :slight_smile:

Tillykke :slight_smile:

Tak skal i have

Stort tillykke med hende, glæder mig til at se foto af hende :smiley:
Hilsen Lisbeth

Ej et kæmpe tillykke til dig med din nye missepige :wink:
Glæder mig til at se billeder af hende :wink:

Tillykke med din nye lille misse ven :hjerte:. Dejligt at du vil tage dig af hende:knuser:

tillykke med den nye kat

Heidi og co.

En heldig kat, der har fundet et godt hjem :ok:

Stort tillykke med hende :slight_smile:

[QUOTE=Rikke N;575279]:slight_smile: Idag har vi fået en ny kat, en hun på 2 år :slight_smile: og hvor er hun bare så sød…
Vi mistede jo Magnus sidste år i november og har ledt efter en kat lige siden…
Hun skulle have været aflivet da deres datter ikke kan tåle hende, og ja så løb mit hjerte af med mig :hjerte:[…][/QUOTE]

Godt, Rikke. Jeg bliver altid så glad, når en “kasseret” kat får et nyt hjem. Og ved du hvad? Det er altså ikke de ringeste katte, man får på den måde. :slight_smile:

tillyke med hende, jeg håber hun glædes over at have fået et godt nyt hjem

:slight_smile: Dejligt, rigtig hjertelig tillykke, håber i får det rigtig godt sammen:)

Hej
Nu har Paya været her i knap et døgn er faldt til fra starten, satte hundene på plads :slight_smile:
så de ved hvor skabet skal stå :slight_smile: hun er bare så sød og rar - og vores søn elsker hende (han er 3 år) de har puttet sammen i nat :slight_smile:

Her er lige et billed af hende - er hun ikke bare skøn :slight_smile:

[QUOTE=Rikke N;575650]Nu har Paya været her i knap et døgn er faldt til fra starten, satte hundene på plads :slight_smile:
så de ved hvor skabet skal stå :slight_smile: hun er bare så sød og rar - og vores søn elsker hende (han er 3 år) de har puttet sammen i nat :)[/QUOTE]

Hvor lyder det godt. Hun skal nok blive til glæde for jer. :slight_smile:

Prøv igen fra Avanceret redigering. :wink:

Ja det er jeg også sikker på - hun er så bedårende