Så skete det

Tak skal du ha’, jeg ser nok lige på et par stykker når jeg skal passe misserne hvis vi ikke ses før.

Jeg har tilføjet de link, men har nu været inde og se på de to første i går.

-uha

Tillykke :cool: …med begge -høhø

Jeg har da vist arbejdet for meget siden alt andet er gået forbi min næse -tihi

[quote=Jesper Funk;62406]-uha

Tillykke :cool: …med begge -høhø

Jeg har da vist arbejdet for meget siden alt andet er gået forbi min næse -tihi[/quote]

Jep det har du, spekulerede på om du overhovedet var i live endnu-tihi
dejligt du lige har lidt tid til at følgelidt med :slight_smile:

Muuums hvor er han skøn-love-love. Jeg kan godt forstå du faldt for ham. Glæder mig til at se flere billeder.

[QUOTE=PiaH;62010]Da jeg var barn havde en venindes farmor en boxer, og han var skøn.
I skal nok få billeder af ham igennem hans opvækst.[/QUOTE]
Tak.

Min mormor opdrættede boxere, og jeg har til dato aldrig set så kønne boxere som hendes, jeg håber virkelig at boxeren er en race, som opdrætterne er om sig for at bevare som den var dengang. Den har jo en lang historie som racehund.

Derfor er jeg rigtig glad for at få lov at følge en moderne boxer igennem dine billeder.

-wehuu-wehuu

Ihhhhhh Pia,hvor I bare ser ud til at være faldet for hinanden.
Sikke dog en hjerteknuser du der har fundet:D

Stort tillykke med din nye baby.-kramer

Ja han er dejlig.
Der kommer nok ikke flere billeder før jeg har ham hjemme, men det er jo også lige om lidt :slight_smile:

[quote=Sheer;62521]Tak.

Min mormor opdrættede boxere, og jeg har til dato aldrig set så kønne boxere som hendes, jeg håber virkelig at boxeren er en race, som opdrætterne er om sig for at bevare som den var dengang. Den har jo en lang historie som racehund.

Derfor er jeg rigtig glad for at få lov at følge en moderne boxer igennem dine billeder.[/quote]

Jeg husker ikke så meget om boxerens udsende fra dengang og til nu bortset fra at de er en held del smukkere med hale og øre i behold.

Jeg skal nok sende billeder af ham, bare rolig, kan da slet ikke lade være :slight_smile:

[quote=Gitte E;62530]-wehuu-wehuu

Ihhhhhh Pia,hvor I bare ser ud til at være faldet for hinanden.
Sikke dog en hjerteknuser du der har fundet:D

Stort tillykke med din nye baby.-kramer[/quote]

Ja han er en hjerteknuser :slight_smile:

nej nej nej, hvor er han KÆR-wehuu

Ja han er så :slight_smile: